"היוש או ביוש": עוז זהבי משקיע עם מכופתרת. צילום: ענת מוסברג, רפי דלויה

"היוש או ביוש": עוז זהבי משקיע עם מכופתרת

השבוע ב"היוש או ביוש" - מלי לוי באוברול הורס, עוז זהבי חזר להשקיע בלוקים, מה גרם לגאיה שליטא-כץ להראות בלונדינית מבוגרת? מי עברה בין כל ההיסטוריה? ומי חזרה לבית הספר? הצביעו ללוקים הכי היוש או לגמרי ביוש!

מיכל אנסקי

לא ברור מה קרה למיכל אנסקי השבוע הזה שגרם לה לקבל ביוש רציני, משום שהיא אף פעם פישלה בצורה כל כך מוגזמת ואפילו מחרידה. ראשית, נתעלם מהעובדה שאין שום קשר הגיוני בין שלושת הפריטים: החולצה, המכנסיים והנעליים. אבל כן נגיד שאם נסתכל על כל פריט לחוד, נשים לב כאילו הגיע מתקופה אחרת על הפלנטה: הנעליים הוצאו מסרט תקופתי של שנות ה-50, המכנס כנראה מהאירוויזיון והחולצה בוודאי הוחבאה בארון עוד בשנות ה-90 כאנסקי הייתה טינאייג'רית. מיכל, זה הזמן שלך לשים את העבר מאחור (כן, גם את תקופת הנעורים היפה) ולהתרכז בהווה, בהצלחה.

© ענת מוסברג
 

עוז זהבי

אז אחרי תקופת לבוש קשה שעברה על כוחותינו - עוז זהבי, הוא בחר להשקיע לכבוד הסדרה החדשה שבה הוא מככב ולהגיע בחולצה מכופתרת, במכנס אלגנט ובאולסטאר. אמנם מהתסרוקת המוזרה בשיער הוא לא נפטר אבל תסכימו איתנו שהלוק נראה טוב עליו ואנחנו פשוט שמחים להעניק לו היוש. קודם כל, הגוונים הכחלחלים משתלבים יפה, החולצה המכופתרת עד הצוואר לא נותנת הרגשה של "חנוק מידי", המכנס חמוד והצמידים החומים מגניבים. תודו שלא ציפיתם שהאולסטאר ישתלבו כל כך מושלם, אבל מה לעשות שהן גונבות את ההצגה. 

© רפי דלויה
 

גאיה שליטא-כץ

בהתחלה לא זיהינו בגלל הבלונד והלוק המבגר אבל זו לא אחרת מאשר גאיה שליטא-כץ שכביכול היא בעלת לוק "בסדר" אבל התואר הזה רק בזכות הבלונד שהולם אותה. יש ניגוד בין צבע השיער שלה למה שהיא לובשת - הצבע הבלונדיני מצעיר וקליל ואילו מה שהיא לובשת מבגר אותה בעשר שנים לפחות, כך שכל הלוק נראה מצחיק ולכן קיבל ביוש. השמלה האפורה משעממת אבל אפשר להגיד שהיא בעלת פוטנציאל עם אבזור נכון ונעליים נכונות, אפילו עקב, ולכן, כל כך חבל לנו שאלו הנעליים שהיא בחרה לשלב. הקבקבים נורא מבגרות את הלבוש כולו וזה שהן שחורות לא אומר שלא שמים לב אליהן.

© רפי דלויה
 

מלי לוי

לוי עוצרת נשימה באוברול הזה - הצבע הורוד מקסים ועדין, לא צעקני מידי אבל בכל זאת בעל נוכחות, הגזרה מחמיאה ומשוחררת, התכשיטים הקטנים בזהב מתאימים בול ולא מרגישים טו מאץ'. גם השיער פשוט מושלם כי הגוונים של לוי משתלבים יופי עם המעט בייביליס בקצוות. בקיצור, אין לנו יותר מידי מה להגיד, הלוק הזה פשוט מושלם להיוש!

© רפי דלויה
 

ובפינת החזרה ללימודים: דינה סנדרסון

סנדרסון הופיע בפריימירה של "ג'וני ואבירי הגליל" והיינו פשוט חייבים להראות לכם את הלוק של סנדרסון לכבוד החזרה ללימודים כדי שתלמדו מה פשוט לא (!) ללבוש בבית הספר (או בכלל) - גופיית "סבא" כשמה כן היא, לא רצויה אם זה לא למטרות ספורט, ג'ינס גזור זה בסדר, אבל שיהיה באורך הנכון כדי שלא יקטין ויזואלית את הגוף, הסניקרס ברבי פשוט ורודות, סגולות וזוהרות מידי, יותר מידי. היה פה ניסיון נחמד של אקססוריז, את זה דווקא אהבנו אבל חוץ מהשרשראות הלוק הזה בהחלט ביוש.

© רפי דלויה
 
תגובות