שנות ה-90 רק חוזרות: טרנד חצאיות הג'ינס משתלט . צילום מסך מאינסטגרם

שנות ה-90 רק חוזרות: טרנד חצאיות הג'ינס משתלט

לאחרונה אנו רואים את טרנד חצאיות הג'ינס בכל מקום, ואנחנו עפים על הטרנד הזה שחוזר אלינו משנות ה-90. כך תעשי את זה בצורה הנכונה על פי אושיות האינסטגרם

כנראה שמכופתר זה הדבר הכי מוצלח, משום שהטרנד החדש לשנת 2015-2016 הוא טרנד מכופתר, אבל לא בצורת חולצה. הפעם, מדובר בחצאית מכופתרת שגורמת ללוק שלך להיראות שיקי ואופנתי ביותר. היא מתאימה לכל מבנה גוף, כמעט כמו חולצה מכופתרת והיא בהחלט פריט חובה בארון. את החצאית הטרנדית והחדשה רכשו כבר כמה סלבס ואושיות אופנה ואנחנו כאן על מנת להראות לכם את מי שעשה את זה בצורה הנכונה.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

החצאית בלוק חגיגי 

ירדן הראל שילבה את החצאית המכופתרת בשני לוקים ועשתה זאת בצורה הכי טרנדית שיש. בלוק הראשון היא שילבה את החצאית עם חולצה לבנה שחושפת כתפיים ועם כובע הורס. אלו גרמו ללוק שלה להראות אותנטי אך הכי 2015. המראה הסגור של החצאית נפתח בעזרת החולצה החשופה בכתפיים והסניקרס הלבנות והטרנדיות השלימו את הלוק וגרמו לו להיראות חגיגי ואופנתי. בלוק השני הראל שילבה את החצאית המכופתרת עם ג'ינס נוסף, טופ קצרצר - כך היא גרמה ללוק להיראות קליל יותר אך עם הרבה נוכחות וסטייל.

© צילום מסך מהאינסטגרם
© צילום מסך מהאינסטגרם

החצאית במראה יום יומי

קיארה פראני הוסיפה לארון שלה מספר חצאיות מכופתרות. היא שתפה אותנו דרך האינסטגרם שלה במספר רחב של לוקים עם חצאיות מכופתרות, והפתיעה אותנו בכל לוק מחדש. בחרנו שניים מהלוקים הכי מוצלחים שלה עם החצאית. בלוק הראשון קיארה לבושה בפסים, כחול ואדום. השילוב של שלושת הצבעים הללו לא נשמע משהו אבל כשפראני משלבת, השילוב יוצא מושלם. החצאית בצבע הגינס הכהה וחולצת הפסים בשחור לבן גורמים ללוק להיראות יום יומי פשוט. אך המשקפיים האדומות והלק האדום המבצבץ מעשירים את הלוק והופכים אותו להיסטרי. בלוק השני, פראני לבושה באותה החצאית אך עם חולצה ואקססוריז שונים לגמרי. הפעם היא משלבת עם חצאית הגינס חולצת גינס זרוקה ובהירה, תיק עור חום וכובע קש. כך היא גורמת ללוק להראות אחיד יותר מבחינת צבעים ונעים לעין.

© צילום מסך מהאינסטגרם
© צילום מסך מהאינסטגרם

החצאית במראה עשיר

גם איימי הבלוגרית המוכרת בשם songofstyle אמצה את החצאית ויצרה איתה לוק מגניב. איימי שילבה את החצאית עם חולצה לבנה וסניקרס לבנות וכך גרמה ללוק להיראות כבר בסטייל. אך כנראה שאיימי לא הסתפקה בכך והעשירה את השמלה בז'קט שחור ארוך עד הברך ובתיק כחול ויפה של שאנל.

© צילום מסך מהאינסטגרם

החצאית במראה צנוע

אנה אהרונוב קפצה על הטרנד והוכיחה לנו שמכופתר זה אכן הדבר הכי מוצלח. היא יצרה לוק צנוע ושיקי מאוד ועשתה זאת בעזרת שילוב של חולצה לבנה מכופתרת וחצאית ארוכה מכופתרת. אמנם אנה פתחה כמה כפתורים בחצאית שגרמו לה להיראות חושנית ויפה מתמיד. אך, הלוק הזה יכל להתאים גם לבנות מסורתיות ואפילו דתיות.

 

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות