היוש או ביוש: אליאנה תדהר מצטרפת לקרקס. אמיר מאירי, ענת מוסברג, רפי דלויה

היוש או ביוש: אליאנה תדהר מצטרפת לקרקס

השבוע ב"היוש או ביוש" - רוני דלומי פצצת חרדל, שלום מיכאלשוולי שיתק אותנו, אסתי גינזבורג מחוספסת והאם אליאנה תדהר מצטרפת לקרקס? הצביעו ללוקים הכי היוש או לגמרי ביוש!

שלום מיכאלשווילי

מודים שלא ציפינו לזה בכלל, אבל שלום מיכאלשוולי זכה בהיוש! הטאי דאי ג'ינס במכופתרת בשילוב המכנסיים בבורדו לגמרי מושלם והמנצחים בלוק הזה הם בבירור הנעליים שמהם אנחנו פשוט משותקים ממגניבות. אם אתם שואלים אותנו, גם עם טי שירט חלקה וג'ינס הלוק הזה עדיין היה מקבל היוש בזכות הנעליים האלו. בנתיים, הלכנו לאמץ זוג לעצמנו.

© ענת מוסברג
 

רוני דלומי

רוני דלומי ניסתה להיכנס גם היא לטרנד האוברולים והגיעה לבושה באוברול הזה. מבחינת הגזרה היא די הצליחה כי האוברול מאוד מחמיא לה, אבל אחנו שואלים את דלומי שאלה אחת / למה מכל הצבעים בעולם לבחור דווקא בצבע החרדל שעושה לנו לא נעים בעין? הנעליים לא קשורות (וכבר הערנו עליהם בעבר) ועם זאת, במידה קטנה, עד כדי כך שהרגל יוצאת מהן החוצה, ואם זה לא מספיק, אפילו אין מעט טעם של אקססוריז לרפא את הכאב מהלוק. בקיצור, הלוק הזה בהחלט ביוש ואנחנו בספק אם נחזור לראות שוב בקרוב.

© רפי דלויה
 

אסתי גינזבורג

אסתי גינזבורג בלוק שנראה מקסים - השמלה באדום-כתום מיוחדת והפתחים בצדדים מוסיפים למראה חספוס. למרות שהיינו מצפים לנעליים בצבע יותר עדין התפלאנו שהצבע השחור שלהן והרצועות הכסופות מתאימות בהחלט. בהיוש אסתי זוכה אבל מה שהורס את הלוק הוא הצמיד ילדותי שכאילו נשאר מתקופת בת המצווה. להבא, ללכת על צמיד דק יותר ולא מנצנץ.

© אמיר מאירי
 

דרושה מאלפת: אליאנה תדהר

נתחיל בוואו, אבל לא מהסוג הטוב, כי אליאנה תדהר הגיעה לחתונה של לירן כוהנר וגיא גיאור בלוק של הופעת קרקס. השמלה כביכול מזכירה ווסט כושל, סוג הבד מתקמט ולא יפה כלל, הגזרה והפסים לא מחמיאים ויוצרים מראה רחב שנראה כמו חוסר פרופורציה רציני. סורי אליאנה, הפעם זה ביוש מאיתנו.

© ענת מוסברג
 
תגובות