היוש או ביוש: כוכבי הפסטיגל עוזבים את התחפושות. צילום: רפי דלויה

היוש או ביוש: כוכבי הפסטיגל עוזבים את התחפושות

השבוע ב"היוש או ביוש" - מי גורם לנו לסיוטים? מה אליאנה תדהר חייבת לשנות? ואיך שלומית מלכה ויהודה לוי קיבלו גם היוש וגם ביוש? הצביעו ללוקים הכי היוש וללוקים שלגמרי ביוש!

מאור שוויצר

מאור שוויצר החתיך ה/ו/ר/ס הגיע לטקס פרסי אופיר שהתקיים ביום שני האחרון. כראוי ל"טקס האוסקר הישראלי" שוויצר "עלה על אלגנט" וזה הצליח לו במיוחד. אנחנו עפים לא רק על שילוב הצבעים המדיוק, המידות הנכונות בלוק והפנים היפות של שוויצר אלא גם על היכולת לשים ג'ינס וחולצה אלגנטית לא שגרתית ועדיין להתלבש בצורה ראויה לטקס וקולית. היוש

© רפי דלויה
 

הזוג המלכותי: שלומית מלכה ויהודה לוי

הנה מקרה קלאסי של לוקים שהיו מקבלים ביוש בנפרד אבל כזוג הם מקבלים היוש (ראו ערך: לי בירן ודר זוזובסקי). אצל יהודה לוי אנחנו לא יכולים יותר לראות את משקפי השמש השחורים והחולצה האפורה שהוא לובש בכל הזדמנות, ומשלומית מלכה נמאס מהלוק השגרתי מידי, אבל ביחד הם הופכים את הלוק הפשוט ללוק מנצח. אולי זה הגלאם והיופי הנוטפים מהזוג, אבל הם מקבלים מאיתנו היוש.  

© רפי דלויה
 

דניאל מורשת

הנעליים חמודות, המכנס חמוד, והחולצה גם חמודה לחלוטין, אבל ביחד - סיוט מהלך בשם דניאל מורשת. קודם כל, יש יותר מידי צבעים בלוק, אדום, כחול, בז', אפור, בלאגן שלם בעיניים. אחרי שדיברנו על הצבעים, נדבר על הגזרות הלא נכונות שלא מתאימות פשוט למורשת. מורשת מקבל ביוש על החוסר התאמה והסטיילינג הכושל. 

עוד במדור הסטייל בפרוגי

© רפי דלויה
 

אליאנה תדהר

אליאנה תדהר כמו מלכה, לוי ומורשת הגיעה אל פרזנטציית הפסטיגל לבושה בלוק שחור במיוחד. הלוק יפה, אלגנטי וקולי, שילוב הצבעים מדויק, תדהר מחזיקה את הלוק לחלוטין ולכן ההיוש. אנחנו כמובן לא נוותר כל כך בקלות ללוק, ונמצא משהו שלילי להגיד על הלוק / די עם הבנאליות! נכון, בשבוע שעבר ניסית להתפרע וזה יצא לך "קרקסי", אבל את רק צריכה למצוא את האיזון בין הפשוט לפרוע. 

© רפי דלויה
 

חיים שחורים: דר זוזובסקי ואורנה בנאי

עד היום אנחנו קמים בבוקר בבהלה מהסיוט של שמלת התחרה של שרה נתניהו ב/2013 ופתאום לראות את זה חי והולך ב/2015 גרם לנו לחזור לטיפול הפסיכולגי בשמלות תחרה שחורות. זה מגרד, זה לא באמת אלגנטי, זה לא סקסי ופשוט מיותר. דר זוזובסקי ואורנה בנאי מקבלות ביוש כפול ואת חשבון הטיפול הפסיכולגי שלנו. 

© רפי דלויה
 
 
תגובות