היוש או ביוש: הסלבס בהופעה של קניה ווסט. צילום: אמיר מאירי

היוש או ביוש: הסלבס בהופעה של קניה ווסט

השבוע ב"היוש או ביוש" - בר רפאלי רוקסטאר, טום באום מעריץ אובססיבי, אלכסה דול ורז זלצמן מתואמים ולאן נעלם הגלאם של שלומי שבן ויובל שרף? הצביעו ללוקים שהכי "היוש" או לגמרי "ביוש"

בר רפאלי

בר רפאלי יצאה סוף סוף אל האור והגיעה להופעה של קניה ווסט כמו רוקרית אמיתית. חולצת השיפון עם התחרה יושבת יפה, הג'קט טרנץ' בג'ינס סביב המותן מוסיף צבע ללוק השחור-לבן והאולסטאר השחורות מתאימות. מי שהרסה קצת את המראה היא לא אחרת מאשר החצאית שבזכות הכוכבים הורדרדים שעליה מזכירה קצת פיג'מה. אם צבע הכוכבים היה לבן או אפרפר יכול להיות שכל הלבוש היה עובד בצורה מושלמת. בעקרון, רוב הלוק מקבל היוש ושמונים אחוז מהחצאית גם כן, אבל מי אנחנו שנתחשבן על קטנות.

© אמיר מאירי

טום באום

נדמה לנו שאחרי כל כך הרבה היושים וביושים על טום באום כבר הבנו פחות או יותר מה הסטייל שלו - מכנס סקיני בשילוב סניקרס לבנות וחולצה מגניבה רק שהפעם, באום בלוק שנראה כמו הערצה אובססיבית ללנה דל ריי. שלא תבינו לא נכון, אנחנו מתים עליה, אבל כשכל הפרצוף שלה מרוח על גבי החולצה זה קצת קריפי. גם המכנס כבר די מאוס ורצוי מידי פעם לנסות ג'ינסים. הפעם זה ביוש מאיתנו עד הלוק הבא.

© אמיר מאירי

 

 

אלכסה דול ורז זלצרמן

אלכסה דול ורז זלצרמן צריכים ללמד את שאר הכוכבים איך מתלבשים להופעה ומקבלים מאיתנו היוש. אלכסה בחולצת פסים כפי שחולצת פסים צריכה להיות - עם פסים עדינים ודקים שלא מרחיבים את הגוף, היא מפתיעה באקססוריז שלא משאירים שום תחושה של עומס וקצוות השיער הורודות שלה קוליות בטירוף. בדרך כלל יש לנו בעיה עם גופיות אבל רז זלצמן בגופיה יפה בהדפס אתני. גם במקרה שלו, האקססוריז מוסיפים ולגמרי אהבנו שהתאמתם מכנסיים.  

© אמיר מאירי
 

המאכזבים: יובל שרף ושלומי שבן

למה אנחנו מפהקים כשאנחנו צופים בלוק הזה? כי זו בהחלט הפעם הראשונה שיובל שרף ושלומי שבן, הזוג מלאי הסטייל, מקבלים מאיתנו ביוש והעצוב הוא שאין לנו יותר מידי מה להגיד על הלוק הזה כי הוא פשוט משעמם. נעלתם סניקרס מגניבות, סבבה, אבל לגמרי ציפינו שתגיעו להופעה של קניה ווסט באיזו טי-שירט מגניבה ואקססוריז שיפילו אותנו. 

 

© אמיר מאירי

 

 
תגובות