עוברים ארון: 10 טיפים שיעזרו לכם בסידור המלתחה לחורף. צילום מסך מהטמבלר

עוברים ארון: 10 טיפים שיעזרו לכם בסידור המלתחה לחורף

החורף בדיוק התחיל, וזה הזמן הכי טוב לסדר את הארון. אז איך נסדר אותו בצורה נכונה ומועילה? הבאנו לכם 10 טיפים שיעזרו לכם בסידור ארון הבגדים לקראת החורף

אל תעשו תוכניות

לסדר את הארון לוקח הרבה זמן, בערך שעתיים עד שלוש. כדאי לכם לפנות זמן כדי שתוכלו לסדר את כל הארון ביום אחד ולא להיתקע עם ערמות של בגדים מבולגנות על רצפת החדר כל השבוע.

מוזיקה

תכינו לעצמכם מוזיקה מקפיצה וכיפית. כשאתם מסדרים את הארון סגרו את דלת החדר, שימו את המוזיקה על הווליום הכי גבוה, וסדרו את הארון. ככה המלאכה הופכת להרבה יותר מהנה למרות שאתם בעצם מסדרים.

 

© צילום מסך מהטמבלר

 

להוציא את כל הארון החוצה

כדי לסדר את הבגדים בצורה מועילה זרקו את כל תכולת הארון על המיטה שלכם. החלק הזה חשוב, גם כי אתם תגלו בגדים שלא ראיתם הרבה זמן, וגם כי זה כיף. כך תוכלו לראות את כל הבגדים שלכם ולהעריך יותר נכון מה לשים איפה.

מבחן הזמן

אם מצאתם במהלך הסידור בגדים שלא לבשתם שנים, כדאי לכם לא להתעצל ולמדוד אותם. כך תראו אם הם טובים עליכם ואם הם מתאימים לצורת הגוף שלכם. חוץ מזה, אם כנראה לא לבשתם את הפריט שנים - אתם לא אוהבים אותו. 

 

© צילום מסך מהטמבלר

 

איפה מתחילים?

איך לסדר? אתם לא יודעים איפה להתחיל? אין בעיה. דבר ראשון בגדי הקיץ. אותם לא תלבשו יותר בזמן הקרוב ולכן הם יכולים להתאכסן בחלק האחורי של המדף. אחריהם יבואו הבגדים שאתם פחות אוהבים אבל לא רוצים לזרוק ולבסוף הבגדים שאתם לובשים כל יום כמעט. כמו ג'ינס או חולצת בית הספר.

ערמות מסודרות

חשוב שלפחות בתחילת החורף, הארון יראה נורמלי. אנחנו ממליצים על שתי שיטות לסדר את הארון - או לפי צבעים, או לפי רמת החום. יש סריגים מחממים יותר ויש פחות. כך תדעו איפה לחפש מה ללבוש לפי הטמפרטורה באותו היום.

 

© צילום מסך מהטמבלר

 

מזל שיש קולבים

גם את הבגדים שאתם תולים על קולבים יש לסדר. חשוב להוציא בגדים ממש קיציים שתלויים שם. למרות שאתם ממש אוהבים אותם אתם עדיין לא תלבשו אותם בחורף. חשוב לאחסן אותם כדי לתת מקום לבגדים חורפיים. אל תתלו יותר מדיי בגדים על קולב אחד ורכשו קולבים טובים ויפים שישדרגו את הארון שלכם. 

מיון לפי גדול וקטן

כשאתם מסדרים את הבגדים בערמות על המדף. חשוב לשים בתחתית את הבגדים היותר עבים ורק עליהם את הדקים כדי שהערמה תהיה יציבה ולא תיפול לצדדים. אפשר להוסיף בין הבגדים במדפים מפיצי ריח טוב שעושים ריח גם לארון וגם לבגדים שאתם לובשים.

 

© צילום מסך מהטמבלר

 

לזרוק או לתרום?

יש לכם בגדים בארון שהם קרועים, אל תפחדו לזרוק אותם, כך יהיה לכם עוד מקום. אם אתם ממש אוהבים אותם אפשר גם לתקן את הבגדים עם חוט ומחט או אצל תופרת. יש בגדים שאתם יודעים שלא תלבשו יותר אף פעם? תתרמו אותם. יש הרבה עמותות שאוספות בגדים ואתם יכולים לעזור להם. עוד רעיון הוא לעשות מסיבת החלפה, תזמינו את כל החברים אחרי שכולם כבר סידרו את הארון שלהם, כל אחד יביא שקית מלאה בגדים שהוא מעוניין להחליף ותעשו החלפות.

נעליים חורפיות

יש נעליים ששייכות לקיץ. כמו כפכפים וסנדלים. אם יש לכם ארון גדול שנכנסים בו גם נעלי החורף וגם נעלי הקיץ בורכתם. אם לא, אפשר לאכסן גם את הנעליים של הקיץ במקום אחר כדי לפנות מקום לנעליי החורף.

 

תגובות