4: המגפיים שיהפכו את החורף לאופנתי ואתכן לטרנדיות .

4: המגפיים שיהפכו את החורף לאופנתי ואתכן לטרנדיות

בטח כבר שמעתן על המשפט הידוע "הקור בא מהרגליים". אז בשביל שלא יהיה לכן קר, ושתוכלו להלך לכן בסטייל, הבאנו לכן 4 מגפיים שימושיים וטרנדיים לחורף

הרבה מכן יגידו שנעליים זה פרט שולי ולא נחוץ על מנת להראות בסטייל. אולי חלקכן תהיו צודקות במקרים מסוימים, אבל בטח שלא בחורף וכמובן לא שמדובר במגפיים. מגפיים הם אלה שגורמים ללוק החורפי שלנו להראות מרשים ומעניין יותר. המגפיים משלימים את הלוק ולפעמים הם הפריט הבולט ביותר בלוק. וכן, כל זה תלוי איזה מגפיים תרכשו לחורף הישראלי, ואיך תשלבו אותם בתוך הלוק. על מנת לעזור לכן לעשות את השילוב והבחירה בצורה הנכונה, הבאנו לכן ארבע גזרות של מגפיים שחלקם יתאימו יותר ליום יום ולחלקם לאירועים חשובים יותר. מה שבטוח הוא שלא משנה במה תבחרו מתוכם, הבחירה תהיה נכונה.

 עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

 

מגפיים ארוכים

חורף 2015-2016 יצא עם גזרה מיוחדת ושונה למגף הארוך והרגיל. רוב המגפיים הארוכים בדרך כלל מגיעים מתחת לברך, הם דיי משעמים ונוטים להיות מעור. הפעם בניגוד לחורפים הקודמים, החורף הביא טרנד חדש ומגניב. מגפיי ז'מס צמודים לרגל ומגיעים למעל הברך. הם נותנים מראה גבוהה ומרשים, גם אם לא התברכת ברגליים הכי ארוכות, והם מחמיאים לגוף וללוק. מגפיים אלו מהווים חלק עיקרי בהופעה ולכן רצוי לדעת כיצד לשלב אותם בלוק. מאחר והמגפיים ארוכים עם הרבה נוכחות, יש לשלב איתם בגדים יותר ניטרליים ועדינים. וזאת, על מנת שהלוק לא יהיה מוגזם מדיי ושהמגף לא יאבד מהסטייל שלו.לכן, נמליץ לשלב עם המגף מכנסיים קצרים, חצאיות מיני מעט משוחררות ושמלות קצרות. בנוסף, רצוי שהחלק העליון יכיל חולצה רגועה, בצבע שאינו בולט לעין או בצבע של אחד מפרטי הלבוש. 

אלכסה דול בלוק מהמם עם מגפיים ארוכים
אלכסה דול בלוק מהמם עם מגפיים ארוכים © צילום מסך מתוך אינסטגרם
ולנטינה פראני בלוק מיוחד של שמלה ומגפיים ארוכים
ולנטינה פראני בלוק מיוחד של שמלה ומגפיים ארוכים © צילום מסך מתוך אינסטגרם

מגפיים יום יומיים 

 ללוק היום יומי החורפי נמליץ ללכת על מגף קצר, שחור ושטוח. וזאת, בשביל שיתאים יותר לבגדים ויהיה נוח וקליל עברוכן. רצוי לרכוש את המגף מעור, משום שנעל ליום יום ננעלת רוב הזמן ונוטה להתלכלך, ובזכות הבד העור של הנעל יהיה ניתן לנקות אותה בקלות וביעילות. בנוסף, חשוב לשים לב שהמגף יכיל מעט אבזמים ואלמנטים שונים בצבעים זהב או כסף, על מנת שיעשירו את הנעל ויגרמו ללוק להראות זוהר ומעניין יותר. 

קיארה וולנטינה פראני בלוק מיוחד עם מגפיים יפים שמשתלבים עם כל בגד
קיארה וולנטינה פראני בלוק מיוחד עם מגפיים יפים שמשתלבים עם כל בגד © צילום מסך מתוך אינסטגרם
נסטיה בלוק יום יומי מגניב עם מגפיים שחורים שמכילים אלמנטים
נסטיה בלוק יום יומי מגניב עם מגפיים שחורים שמכילים אלמנטים © צילום מסך מתוך אינסטגרם
קיארה ביאסי בלוק ארופאי מיוחד עם מגפיים עדינים מעור
קיארה ביאסי בלוק ארופאי מיוחד עם מגפיים עדינים מעור © צילום מסך מתוך אינסטגרם

מגפיים ניטרליים 

אתן רוצות לבנות לוק מגניב, לא יום יומי ולא לאירוע חשוב, פשוט בא לכן להראות טוב ובסטייל
מגניב. הפיתרון הוא מגפיים אשר צריכים להכיל עקב קטן עד בינוני וצבע נייטרלי ועדין.  מגפיים אלו לא צריכים יותר מאורך קטן עד בינוני. הם פשוט צריכים  להשלים את הלוק שיצרתן בצורה הנכונה והמושלמת לו.

מור סילבר בלבוש מיוחד ולא משעמם עם נעליים שמשתלבות בכל לוק
מור סילבר בלבוש מיוחד ולא משעמם עם נעליים שמשתלבות בכל לוק © צילום מסך מתוך אינסטגרם
ירדן הראל בלוק כפרי ושמשי עם מגפיים בצבע חמים
ירדן הראל בלוק כפרי ושמשי עם מגפיים בצבע חמים © צילום מסך מתוך אינסטגרם

מגפיים מנצנצים 

 לבנות שאוהבות להעז ולהיות עם נוכחות של סטייל אישי ואופנתי, נמליץ לרכוש לארון הנעליים, מגפיים צבעוניים ומרעננים. המגפיים יכולים להיות בכל אורך, העיקר שהם יכילו טקסטורות או צבעים נוצצים ואופנתיים. אמנם מגפיים אלו לא ישתלבו בכל לוק, אבל תמיד תוכלו למצוא משהו לשלב איתם. הם פתח ללוק מפתיע, סטייליסטי ולא משעמם. 

מגפיים מנצנצים
מגפיים מנצנצים © צילום מסך מתוך הטמבלר
מגפיים ורודים ונוצצים © צילום מסך מתוך טמבלר
מגפיים נוצצים וורודים
מגפיים נוצצים וורודים © צילום מסך מתוך הטמבלר

לסיום, לפני שאתן הולכות לקניון ורוכשות את המגפיים האופנתיים לחורף, חשוב שתשימו לב לטעם שלכן ושתרכשו את הנעליים שאתן באמת אוהבות. וזאת, על מנת שתרגישו בנוח ותנצלו את המגפיים בכמה שיותר לוקים.

  

 
תגובות