שמונה: פריטים שנחוצים בתיק החורפי שלכם . צילום מסך טמבלר

שמונה: פריטים שנחוצים בתיק החורפי שלכם

הגשם תופס אותנו בזמנים שונים במהלך היום. לא תמיד הוא מגיע בזמן הנכון, וברוב הפעמים הוא מצליח להרטיב אותנו וגורם לנו להרגיש בחוסר נוחות. על מנת שתוכלו להמשיך את היום יבשים, הבאנו לכם 8 פריטי חובה לתיק שיסדרו אתכם

1. גרביים

כמעט רובנו נקלענו למצב שבו דרכנו על שלולית בלי כוונה או שהגשם החליט לחדור לתוך הנעליים שלנו ולגרום לנו להצפה רגלית ומעצבנת. באותם הרגעים נאלצנו לבלות את שאר היום בתוך גרביים רטובות ומקררות, וזאת משום שלא כולנו חשבנו להצטייד לפני היציאה מהבית בגרביים נוספות בתיק.לכן, בשביל שלא תצטרכו להסתובב במהלך היום עם שלולית ברגליים ושתוכלו להלך לכם בכיף, חשוב שתשמרו בתיק לפחות זוג אחד של גרביים למקרה חירום חורפי.

© צילום מסך טמבלר 

 

2. חולצה ומכנס להחלפה

לחלקנו יש את האפשרות לחכות בבית עד שהגשם יפסק, ולחלקנו אין את האפשרות הזאת. אבל לא בזה מדובר. כי מי אמר שבזמן הדרך או במהלך היום לא יתפוס אתכם הגשם?!
לכן, על מנת שלא תהיו רטובים ולא נינוחים במשך הפעילות היומית שלכם, יש להצטייד בחולצה ומכנס להחלפה כאשר הם תואמים אחד לשני ויוצרים לוק מחליף טוב בהתאם למקום שבו אתם נמצאים.

© צילום מסך טמבלר

 

3. כובע מחמם

פריט מאוד שימושי ונחוץ הוא בהחלט כובע. רוחות חזקות ולפעמים גם רוחות חלשות הן "מתכון" לווירוס או שפעת תוקפת. לכן, על מנת למנוע מחלות, ולשמור על עצמנו בריאים ושלמים, יש עלינו להצטייד בכובע צמר חמים. בנוסף להיות הכובע מונע ברוב המקרים מחלות חורף שונות, הוא תמיד יוסיף ללוק שלכם ויעשיר אותו. הוא ישמור על השיער שלכם עמיד ומסודר והוא יעזור לכם להלך בבטחה ביום חורפי.

© צילום מסך טמבלר

 

4. מיני מטריה

התשובה הברורה למי שרוצה לשמור על עצמו יבש בחורף הגשום, היא המטריה. המטריה היא פריט חובה בכל חורף ועל כך אין שום ויכוח. כמו כן, רבים ממכם יסכימו עם טענה זו אך יאמרו שמטריה תופסת המון מקום בתיק ולכן לא תמיד ניתן להצטייד בה. אך כיום, שלל חניות ובין היתר רשתות אופנה מובילות, מציעות מטריות קומפקטיות, יפות ואיכותיות. כך, ניתנת האפשרות לסחוב בתיק מטריה בקלות ולא לחשוש מבואו של הגשם.

© צילום מסך טמבלר

 

5. שקית אטומה לטלפון

עדיין לא כולנו מצוידים בטלפון עמיד במים, ורובנו לא מוכנים לקחת את הסיכון להרטיב אותו גם כאשר הוא עמיד במים, ובצדק. אין טעם לקחת סיכונים אם ניתן לרכוש שקיות זולות וקטנות אשר מותאמות לטלפון ויכולות למנוע חדירת מים אליו.שקיות אלה יקלו עליכם בהוצאת הטלפון מהתיק ויאפשרו לכם לדבר ולהשתמש בטלפון מבלי חשש גם בזמן הגשם. 

© צילום מסך טמבלר

 

6. מיני מגבת

אמנם אתם מצטיידים בבגדים להחלפה ובגרביים מחממות אך כל אלה לא יישארו יבשים וחמימים בזמן שהגוף שלכם רטוב מהגשם הקודם שתקף אתכם. אז בשביל שלא תרטיבו את הבגדים החדשים ותוכלו לשמור עליהם יבשים ונקיים, תרכשו מגבת קטנה שלא תופסת מקום, אשר תהפוך את הגוף שלכם מלח ליבש ושתמנע רטיבות בבגדי ההחלפה.

© צילום מסך טמבלר

 

7. כפפות

בכל חורף תוכלו להיתקל בימים קרירים במיוחד עם רוחות חזקות אשר יגרמו לגוף שכם להרגיש צמרמורות ואי נעימות. לכן, במזג האוויר שכזה מומלץ שתהלכו לכם ברחוב עם כפפות, על מנת שתרגישו חמימות ושתוכלו להזיז את הידיים שלכם בזריזות גם כאשר הם לא בכיסי הז'קט.

© צילום מסך טמבלר

 

8. קרם ידיים

הקור שנוגע במרבית הזמן בעור הידיים, יוצר בהן שברים וחתכים הגורמים ברוב המקרים לקרע בעור וסריטות כואבות המורידות דם מהידיים. על מנת למנוע את היובש בעור הידיים ולשמור עליהן בריאות ולא כואבות, יש להצטייד בקרם ידיים עם לחות גבוהה ושומן , על מנת להחזיר לידיים את המינרלים הרצויים להן.

© צילום מסך טמבלר



תגובות