100 שנים של יופי: השינויים הדרסטיים בעיצוב השיער . צילום מסך מיוטיוב

100 שנים של יופי: השינויים הדרסטיים בעיצוב השיער

השיער זה הדבר שהופך אותנו להיות נשיות יותר. הוא המסגרת של הפנים שלנו ולכן הוא מהווה חלק עיקרי וחשוב ביופי. הבאנו לכן את השינויים המהותיים שחלו בשיערות הנשים ב-5 ארצות מגוונות. בהחלט חובה צפייה!

במאה האחרונה, חלו שינויים רבים בעולם האופנה. אך לא רק בביגוד, אלא גם בשיער. מראה השיער הוא חלק בלתי נפרד ודיי עיקרי בעולם האופנה, הוא דגל הנשיות והיופי והוא מבסס את הביטחון העצמי שלנו כנשים בחברה. 
השיער עבר מלא תספורות ותסרוקות במאה שנים האחרונות ובכל עשור השתנה בצורה דרסטית ואופנתית. חשוב לציין, שבכל מדינה מעצבי השיער יצרו תסרוקות שונות ומעניינות שהבדילו את הנשים במדינתם ויחדו אותן משאר המדינות. הבאנו לכן את השינויים בעיצוב השיער שחלו בעשרה העשורים האחרונים במדינות מגוונות - גרמניה, אתיופיה, איראן, רוסיה וברזיל. 

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

אתיופיה:

ניתן להכתיר את הבנות האתיופיות כאלופות בקליעת צמות. הן יודעות לעשות את זה בצורה הכי טובה ומדוייקת. האתיופיות מופיעות בכל פעם עם צמות משודרגות, עדוקות ומיוחדות יותר. הפעם בניגוד לאיך שאתן רגילות לראות אותן, הן יופיעו עם תסרוקות שונות שישברו לכן את הסטיגמה עליהן.

 

רוסיה:

הנשים הרוסיות נוהגות להיות מאוד מדוייקות ומסורטטות במראה השיער שלהן. תסרוקת הבלרינה והג'ל העוטף, מייחדים אותן וגורמים להן להראות יפות ופרפקציוניסטיות. אבל, מסתבר שמראה השיער העדוק של הרוסיות לא מאפיין את כל המאה האחרונה, ואת זה תוכלו לראות בסרטון. 

 

ברזיל:

החופשה החלומית בחופש הגדול היא בהחלט ברזיל. החוף ים וחיי הטבע שם, הם אלה שגורמים לנו לרצות לבקר בברזיל. אם עד עכשיו חשבתן, שברזיל מאופיינת במראה משוחרר ופשוט מאוד, טעיתן. הבנות הברזיליות הן די מושקעות, ומראה השיער שלהן הוא אמנם פזור אך מעניין מאוד. 

 

איראן:

כולנו נהיה בטוחות שהמראה האיראני הנשי, הוא שיער עטוף במטפחת דקה ופשוטה. אמנם מתפחת וכיסוי הם לא באים בחשבון לפחות בעולם האופנה החילוני. אבל כשמתחת לכיסויי הראש מבצבצות תסרוקות יפות ומיוחדות, המתפחות לא מונעות מהבנות באיראן להראות נשיות.

 

  גרמניה:

מראה השיער של הבנות הגרמניות מלא חנניות וצבעוניות במהלך כל עשור. חלק מהתסרוקות משוחרורות וחלק לא, אבל כולן בסטייל ובאותנטיות. ניתן לראות כי המראה העשיר ותסרוקות הערב שולטות בשיערן גם ביום יום שלהן, וגורמות להן להראות רציניות ומכובדת יותר.

 

השינויים שחלו בעיצוב השיער היו קיצוניים לרוב. חלק מהשינויים היו לטובה וחלק לא. ניתן לראות את השוני בעיצוב השיער בארצות השונות, ואת התסרוקות והתספורות שהיו ושחזרו להיות גם היום. אז אל תתבאסו אם אהבתן תסרוקת שלא בטרנד, כי יכול להיות שהיא תפתיע אתכם ותחזור לאופנה כבר בימים הקרובים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות