המעילים שהולכים לחמם אתכם בחורף הקרוב. צילום מסך מהאינסטגרם

המעילים שהולכים לחמם אתכם בחורף הקרוב

החורף עוד מעט כבר כאן ויחד אתו מגיע הגשם וזה הזמן המושלם ללכת לקנות מעיל חדש לכבוד החורף. כדי שתישארו בסטייל גם בחורף הקרוב, אספנו לכן את המעילים הכי אופנתיים לחורף

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

מעיל ללא שרוולים

הטרנד של מעיל ללא שרוול שהחל כבר בשנה שעברה ממשיך איתנו גם לחורף הזה. בחורף הקרוב נראה הרבה מעילים ללא שרוולים בשלל צבעים וגזרות המתאימים לכל אחת ואחת. כדי שלא יהיה לכן קר לבשו מתחת סריג מחמם ומעל לבשו את המעיל ללא שרוולים. כך תראו הכי שיקיות שיש.

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

צבעים בהירים גם בחורף

מי אמר שבחורף מותר ללבוש רק צבעים כהים ומשעממים. החורף הזה ניתן יהיה לראות מעילים בצבעים כהים וגם מעילים בצבעים בהירים. ורוד פסטל, צהוב, תכלת, לבן ועוד. את כל הצבעים האלו נוכל למצוא בחורף הקרוב.

© צילום מסך מאינסטגרם

מעילי checked coats חוזרים ובגדול

מעילי checked coats, או כמו שאתן מכירות אותם, מעילי משבצות חוזרים בגדול בחורף הקרוב. משבצות גדולות או קטנות, שחור ולבן או בכלל אדום. את כל אלה נראה בחורף הקרוב.

© צילום מסך מאינסטגרם

מעילי פרווה

לכל הטבעונים שבנינו אין צורך להתחיל לדאוג. מדובר בפרווה סינטטית ולא אמיתית. הם חמים ונעימים ואנחנו הולכים לראות אותם בכל פינה בחורף הקרוב, מעילי הפרווה. הם גם מופיעים בשלל צבעים. מלבן ושחור ועד לירוק. כל מה שנותר לכן הוא רק לבחור איזה צבע אתן אוהבות.

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

מעילים ענקיים

מי אמר שרק צמוד זה יפה. בחורף הקרוב אחד הטרנדים המובילים הוא מעילים ענקיים. הם נעימים וכפיים ללבישה ולא משנה מה את תמיד תראי טוב בהם.

© צילום מסך מאינסטגרם

מעילים ארוכים

אחד הטרנדים החדשים בחורף הקרוב הוא מעילים ארוכים היכולים להגיע אפילו עד הרצפה. הם הולכים טוב עם ג'ינס ויוצרים לוק צעיר ושיקי.

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם
 
 
 
תגובות