קרדשיאן VS ג'נר: מי זכתה בתואר?. צילום מסך מהאינסטגרם

קרדשיאן VS ג'נר: מי זכתה בתואר?

בנות משפחת קרדשיאן ג'נר ידועות כמשפחה עם הסטייל הכי טוב שנראה אי פעם. הכנו לכם סיכום קצרצר לתלבושות הטובות ביותר של בנות המשפחה בשנה האחרונה. מי הדהימה אותנו ומי קצת פחות? זאת ועוד בכתבה הבאה

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

את המשפחה הכי מעניינת על המסך אתם בטוח מכירים. במשך כמעט כעשור צולמה ומצולמת המשפחה המפורסמת מלוס אנג'לס. מי היה מאמין שהצצה לחיים של משפחה אחת תעשה כזה באזז ענק, אבל המשפחה הזו היא אפילו לא קרובה להיות רגילה, ואולי זה מה שגרם לה לזכות לכזו הצלחה.

בראש המשפחה עומדת קריס ג'נר, האמא הדואגת והמסורה והמנהלת האישית של כל בני הבית. יש לה ארבעה ילדים מבן זוגה הראשון, רוברט קרדשיאן: קורטני הבכורה, קים, קלואי ורוברט. בנישואים השניים נישאה לברוס ג'נר, שהחליף את מינו וכיום מזוהה כקייטלין ג'נר. לשניים נולדו שתי בנות קנדל וקיילי.

 

© צילום מסך מהאינסטגרם

במקום הראשון: קיילי ג'נר

אולי תופתעו קצת בגלל גילה הצעיר, אבל אם אתם מכירים אותה כבר תבינו שהיא זכתה במקום הראשון בכבוד. קיילי בת ה-18, הצעירה מכל בנות הקרדשיאן-ג'נר, ידועה בקרב בנות העשרה כאייקון אופנה. לא בטוח אם זה בגלל צבע השיער שבראשה שמשתנה יום ביומו כמו שמחליפים גרביים, או שזהו הסטייל שנודף ממנה בלבוש שלה אבל מה שבטוח היא ללא ספק הבת בעלת הטעם הטוב ביותר במשפחה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

במקום השני: קלואי קרדשיאן

פעם היא הייתה ה"שמנמנה" של המשפחה, והיום היא החטובה מביניהן. קלואי שהרעידה את הרשתות החברתיות עם תמונות הכושר שלה, ושיתפה אותנו בהתמכרות שלה לספורט הוכיחה שהכל אפשרי כל עוד רוצים ומתאמצים. מלבד בגדי הספורט שממלאים את דף האינסטגרם שלה, קלואי נוהגת ללבוש שמלות ערב מדהימות שמבליטות כל קימור שלה. עם גוף כזה איזה בגד לא יהיה מדהים עליה?

© צילום מסך מהאינסטגרם

במקום השלישי: קנדל ג'נר

דוגמנית העל, בעלת הרגליים הארוכות, מככבת בייחוד בשמלות קצרות או ארוכות בעלות שסע שמבליטות את היתרון שלה על כל האחרות. היא נושמת את האופנה וחיה אותה על המסלול בכל תצוגה. אפשר להאמין שהיא נדבקה בחיידק הזה מכל הדוגמניות והמעצבים שסובבים אותה ביום יום.

© צילום מסך מהאינסטגרם

במקום הרביעי: קריס ג'נר

כן כן, לדירוג הזה נכנסת גם האמא הכי מוכרת על מסך הטלוויזיה. אין לנו ספק שעברה עליה שנה לא קלה, עם כל המעבר של בעלה לשעבר מברוס לקייטלין. למרות הכל, קריס מראה לנו ששום דבר לא ישבור את רוחה, ומוכיחה זאת בלבוש סקסי אך מעודן. תמשיכי ככה כי את מהממת!

© צילום מסך מהאינסטגרם

במקום החמישי: קים קרדשיאן

תופתעו לגלות שקים זכתה בתואר של המקום החמישי, אבל זה לא אומר שאין לה את זה. כמו שאתם יודעים קים מחכה להריון שני, ואם אתם לא יודעים אז לפחות עכשיו אתם מעודכנים. את הבטן ההריונית קים נוהגת לכסות בשמלות ארוכות נשפכות, חלקות מהדפסים, שבהחלט מחמיאות לה. לעיתים תמצאו אותה מעוטרת בתחרה אבל בתקופה האחרונה פחות. אז למרות המקום החמישי קימי את תמיד תהי סמל לנשיות ויופי, ומזל טוב על ההיריון.

© צילום מסך מהאינסטגרם

במקום השישי: קורטני קרדשיאן

אז במקום האחרון נמצאת בת הקרדישאן המבוגרת ביותר, הלא היא קורטני. גם על קורטני עברה שנה לא קלה כלל, לאחר הפרידה מבן זוגה סקוט, אב לשלושת ילדיה. האמת, שלמרות המצב העגום קורטני נראית מעולה. אפילו נראה שהתגברה והתקדמה מעט הלאה. היא נוהגת ללבוש חליפות של מכנס ארוך ובלייזר, או אוברולים צבעוניים וארוכים גם כן. ביחס לשאר בנות המשפחה היא במקום השישי, אבל שיהיה ברור שלאישה יש חוש לאופנה והיא לגמרי מככבת.

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות