נא להתלבש בהתאם: מה חשבנו על הלוקים של דיירי האח? . צילום: רפי דלויה

נא להתלבש בהתאם: מה חשבנו על הלוקים של דיירי האח?

הכניסה של הדיירים אל האח היא בהחלט כניסה מעניינת ומעוררת מחשבות, אך אנחנו הסתכלנו רק על הלוקים של דיירי האח הגדול. אז האם הדיירים החדשים הם היוש או ביוש?

דודו כהן

דודו כהן היה הראשון להכנס לבית האח הגדול והראשון לקבל משימה סודית. אך, לא בזה מדובר. דודו הגיע עם ג'ינס קרעים, חולצה משובצת שחור לבן ונעליים שחורות מנצנצו והפתיע עם חולצה טרנדית מאוד, אך ביאס עם מכנס הקרעים שפחות התאים לערב כזה. בנוסף, את הנעליים היינו מחליפים בנעליים עדינות יותר בצבע שחור שקט.

© רפי דלויה
 

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

תמר שילה

הדיירת הכי חייכנית בבית האח, היא בהחלט תמר שילה. גם הלבוש שלה אפיין את האופי החמוד והציוני שבה. תמר הגיעה בחצאית שחורה וצנועה וחולצה פרחונית שמשתלבת יפה בלוק. הלבוש של תמר הביעה את הפשטות שבה. הלוק שלה היה יפה אך לצערנו, גם הוא לא מתאים לאירוע ערב כזה. אבל זה לא ממש משנה, כי תמר לא תמשיך ליצור לוקים בעצמה. היא תקבל אותם היישר מהאח, ואנחנו מקווים שאפשר לסמוך עליו. 

© רפי דלויה
 

 

סלים מרעי

סלים הגיע במראה דרמטי שחור. הוא נכנס לשטיח האדום, לבוש בחולצה שחורה, ז'קט אפור ונעליים שחורות. בנוסף ללוק הכהה, הוסיף צעיף אפור לבן. סלים הצליח לכבוש את ליבנו עם המכנס הקלאסי ביחד עם הז'קט והחולצה. אך, הוא ביאס עם הצעיף שלא מצא חיבור ללוק. בנוסף, היינו ממליצים לסלים להחליף את הנעליים השחורות לצבע אחר, על מנת להחיות את הלוק. 

© צילום מסך אינסטגרם
 

 

עומר קינן

עומר קינן היא הפייבוריטית האופנתית שלנו לעונה החדשה. עומר הגיעה לבושה בשמלה כחולה מתחרה עם גב פתוח. השמלה מאוד החמיאה לה ואף הלהיבה אותנו בצבע הכחול ובגזרת הפעמון שהתנופפה בחלק התחתון של השמלה ואף השאירה לנו טעם של עוד. 

© צילום מסך מהפרק
 

 

שי חי

בלוק של שי נמצא בלייזר אדום, מתחת חולצה לבנה מכופתרת, מכנס שחור קלאסי ונעליים שחורות. המכנס והחולצה הלבנה מצאו חן בענינו. אך, בניגוד אליהם הבלייזר האדום לא התאים לאווירת הערב והיינו ממליצים להחליף אותו בצבע אחר. בנוסף, הנעלים והגרביים הגבוהות ששי הגיע איתם, לא התאימו ללוק. הנעליים הזכירו נעלי בית, והגרביים לא עשו טוב ללוק.

© רפי דלויה
 

 

קסניה טרנטול

סיפור החיים שלה נגע לנו בלב, והלוק שלה עשה את אותה הפעולה בדיוק. קסניה הגיעה עם שמלה שחורה עם מעט שקיפות, מעיל עור ונעלי עקב שחורות. אך, אנחנו היינו ממליצים לה, להוריד את מעיל על מנת שנוכל לראות את השמלה יותר. 

© רפי דלויה
 

 

גיל אלמוג

גם גיל לא אכזב והגיע בלוק עם שילובים נכונים. גיל הגיע בלבוש קלאסי שהכיל מכנס שחור, נעליים חומות וחולצה אפורה חלשה. גיל אמנם לא אכזב, אך לא הפתיע בלוק נועז. הוא הביא לוק רגיל ואופנתי והצליח לעמוד בסטנדרטים שלנו.

© רפי דלויה
 

 

פלורי אלקסלסי

בשמלת כלה החליטה להגיעה הדיירת החדשה והשמינית פלורי אלקסלסי. השמלה הלבנה הייתה מאוד מיוחדת, אך באותה מידה נחשבה למתאמצת מאוד. לטעמנו, פלורי נראתה מאוד יפה, והשמלה החמיאה לגופה.

© רפי דלויה
 

 

עומרי בן נתן

כובש לב הבנות בעונה השביעית הוא עומרי בן נתן. הגוף הספורטאי, הפנים היפות והמציאות של העורך דין החכם, בהחלט יעשו את העבודה. אך, לא רק זה. עומרי נכנס אל השטיח האדום שמוביל אל בית האח בחליפת ערב אפורה, עם פפיון של חתן, והלך במקצועיות על המסלול. 

© רפי דלויה
 

 

שי מיקה יפרח 

גם שי לבשה שמלה לבנה שדומה לשמלת כלה. אך בניגוד לשמלה של פלורי, השמלה של שי הייתה צעירה יותר, חשופה ואופנתית יותר. טקסטורות הפנינים בחלק העליון, הביעו יוקרתיות ויופי, והחלק התחתון הנשפך החמיא מאוד לשי. השמלה גרמה לה להראות על מסלול דוגמנות אירופאי.

© רפי דלויה
 

 

ברק אדרי

ברק הגיע בחליפה שחורה אשר מכילה חולצה מכופתרת שעליה נקודות לבנות. בנוסף ללוק המגניב שיצר. הוא הוסיף נעליים חומות שהעשירו את הלוק וגרמו לו להראות מגניב יותר. ברק הגיע בלבוש מאוד אופנתי ולא צפוי. שאפו!

© רפי דלויה
 

 

קורין אביסדריס

האמנית של בית האח הגדול הגיעה בשמלה אומנותית במיוחד. הצבעים הנועזים שעל השמלה בהחלט אפיינו את קורין אביסדריס. השמלה שלבשה יחדה אותה משאר הבנות בבית והביאה מסר מקורי לעולם האופנה בבית האח. 

© רפי דלויה
 

מייקל אלרוי

מייקל אלרוי לבש מכנס שחור, ז'קט עור שחור, חולצה מכופתרת ונעליים שחורות. הלוק שלבש מייקל מאוד אופייני לתקופה שבה אנו נמצאים, הן בזמן והן באופנה. מייקל לבש לוק שהרבה מהגברים נוהגים ללבוש. אהבנו את הלוק ולא היינו משנים אותו. 

 

© רפי דלויה
 

 

גילי כהן 

גילי כהן לבש ג'ינס אפור, חולצת ג'ינס אפורה, ז'קט שחור ונעליים שחורות. הלוק של גילי לא מצא חן בענינו. הוא היה סתמי ומשולב בצורה לא נכונה. אנחנו היינו ממליצים לשבור את הצבע האפור, או בחולצה או במכנס, ובהתאם לצבע החדש, להתאים את הז'קט והנעלייים.

 

© רפי דלויה
 

 

אור סיונוב

אור הגיעה אל האח הגדול בשמלה שחורה קצרה, גרביון שחור ומגפיים שחורות גבוהות. בנוסף, היא שילבה בלוק בלייזר לבן ועליו עיטורים שחורים. לדעתנו, הלוק לא שולב בצורה הנכונה. הגרביון השחור האטום עם המגפיים השחורים לא התאימו זה עם זה. בנוסף, העליונית הלבנה והארוכה לא החמיאה לאור והפכה את הלבוש שלה לפחות יפה. אנחנו היינו מחליפים את העליונית במעיל יותר רוקסטאר אלגנטי, ואת הגרביון לצבע גוף.

 

© רפי דלויה
 

אילנה כספוב

אילנה לבשה בכניסתה לוק מעט משעמם. השמלה השחורה, הגרביון השחור והשקוף והמגפיים השחורים, גרמו ללוק להראות קודר מדי. חוסר האלמנטים במראה הביא ללוק סתמי ללא עניין כלל. 

 

© רפי דלויה
 

 

 

תגובות