היוש או ביוש: שלומית חוגגת . ענת מוסברג

היוש או ביוש: שלומית חוגגת

השבוע ב"היוש או ביוש"- מיהם בני הזוג שהתאימו בבגדים? מי אכזבו אותנו השבוע? ומי המלכה שחגגה יום הולדת? הצביעו ללוקים הכי היוש וללוקים שלגמרי ביוש!

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

זוג מנצח: הראל סקעת ועידן רול

השבוע חגגו מיטב הסלבס בחתונה של שופט הכוכב הבא, אסף אטדגי. בין המוזמנים נכחו בני הזוג ההורסים, הראל סקעת ועידן רול שהלכו על לוק פשוט אך מנצח. נעלי המוקסיני עם המכנס המקופל למטה שמאוד טרנדי עכשיו יחד עם חולצה שחורה. יחד יצרו לוק יפה שנתן להם היוש זוגי מאיתנו.

רול וסקעת המראה הורס
רול וסקעת המראה הורס © ענת מוסברג
 

עדי שילון מאכזבת שוב פעם

השבוע חגג בוטיק ורנר יום הולדת שש במסגרתו הושקה מהדורה מוגבלת של evian, גם לשם הוזמנו מיטב הסלבס. עדי שילון הגיעה לבושה בשמלה שחורה מבגרת המשמינה אותה ומעל השמלה עוד הוסיפה מעיל שחור שהרס עוד יותר את הלוק, שלא לדבר על הנעליים הלא מחמיאות. בקיצור עדי שילון מקבלת מאיתנו השבוע ביוש.

© ענת מוסברג
 

לירן כוהנר

וממסיבת יום הולדת אחת נעבור למסיבת יום הולדת אחרת. השבוע חגגה הדוגמנית שלומית מלכה יום הולדת 22 והזמינה את כל החברים מהברנז'ה לאירוע. בין הנוכחים הייתה לירן כוהנר שהלכה על לוק שחור. המעיל המעוטר בפרנזים מאוד יפה אך השמלה מעט ארוכה והנעליים לא כל כך מתחברות לכל הלוק. לכן לירן אנחנו נאלצים לתת לך רק הפעם ביוש.

© ענת מוסברג
 

דר זוזובסקי לבושה בלבן

בניגוד לשאר המוזמנים בחרה דר זוזובסקי להגיע למסיבת יום ההולדת של שלומית בלוק לבן. האם היא רומזת משהו ללי? דר הגיעה לבושה בלוק קלאסי. המעיל המהמם שהאיר את כל הלוק יחד עם הנעליים בצבע השחור והלבן מעניקים לה היוש מאיתנו.

דר בלוק קלאסי לבן
דר בלוק קלאסי לבן © ענת מוסברג
 

המלכה חוגגת

ולסיום איך אפשר בלי מלכת השבוע, שלומית מלכה שחגגה השבוע את יום הולדתה בכמה מסיבות. בהשקה של פדני, חברת התכשיטים ששלומית היא הפרזנטורית שלה, בחרה שלומית להגיע בשמלה נדירה שאין לנו מילים איך לתאר אותה יותר מהורסת.

במסיבת יום ההולדת שבה חגגה עם כל החברים מהברנז'ה הגיעה שלומית לבושה בשמלה שחורה עם פסים בצבע טורקיז שהאירו את כל הלוק. בשני הלוקים בחרה שלומית לנעול מגפיים שחורות גבוהות שהחמיאו לשני הלוקים שלה. לסיום שלומית את מקבלת מאיתנו היוש אחד גדול והמון מזל טוב!

המון מזל טוב מהממת
המון מזל טוב מהממת © ענת מוסברג
 
תגובות