סיכום שנה בסטייל: ארבעת הדברים שהשפיעו עלינו . צילום מסך אינסטגרם

סיכום שנה בסטייל: ארבעת הדברים שהשפיעו עלינו

2015 עומדת בשבוע האחרון שלה, ואנחנו החלטנו לסכם אותה בצורה הטובה ביותר! אז מי הבלוגרית המוצלחת, איזה צבע שלט השנה, איזה טרנד לא עצר ומה עבר על השיער שלנו? זמן לסכם!

 

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

קיארה פראני כובשת

את השם הזה שמעתם מספר פעמים, הן בכתבות שלנו והן מאנשים סביבכם. כן, מדובר בקיארה פראני, הבלוגרית המיוחדת והמפורסמת בכל העולם. בשנה האחרונה היא טיילה ברחבי העולם והציגה בפנינו את הבגדים הכי מיוחדים ומרשימים. מאירופה ועד יבשת אמריקה היא הסתובבה בלוקים הכי לא קונבנציונלים, שמשכו לנו את העין וגרמו לנו לרכוש אותם. בנוסף, קיארה הוציאה קולקציות משלה, שזכו לרכישה מבנות מכל העולם. היא הגדילה את קהל העוקבים שלה באינסטגרם בכמליונים, והיא לא הפסיקה להדהים אותנו בכל תמונה שהעלתה. קיארה היא בהחלט דמות אופנתית, ואנחנו בטוחים שהיא תמשיך להשפיע עלינו גם בשנה החדשה. 

© צילום מסך אינסטגרם
קולקציית הנעלים של קיארה
קולקציית הנעלים של קיארה © צילום מסך אינסטגרם

 השיער שלנו משתדרג

את שנת 2015 התחלנו עם טרנד האומברה המפורסם. הרבה מאיתנו הוסיפו לקצבות ההשיער גוונים שונים של בלונד אשר האיר לנו את הפנים והפך את השיער שלנו למעניין יותר. לאחר מכן, המשכנו עם קליעת צמות סטנדרטיות. מהר מאוד לא הסתפקנו בהן, ועברנו לקליעת צמות מסובכות ומתוחכמות מאוד. זכינו לראות מגוון רחב של סרטוני הדרכה שהגדילו לנו את הידע בתסרוקות עם צמות. קיילני ג'נר החליטה להסיט אותנו מהצמות והביאה לנו שינוי מסוג אחר. היא צבעה את השיער שלה בגווני כחול וירוק והצליחה להשפיע על כולנו. השנה, השיער שלנו עבר ללא ספק המון, והפך להיות חלק מאוד גדול בעולם האופנה. 

© צילום מסך אינסטגרם
© צילום מסך אינסטגרם

טרנד הבוהו שיק

שנת 2015 הייתה מלאה בטרנדים שונים אך הטרנד שהכי הצליח היה טרנד הבוהו שיק. טרנד הבוהו שיק שהגיע אלינו באביב, מאופיין בסטייל של שנות ה-60 וה-70. בקיץ הבגדים בהשראת הטרנד היו הבדים הסרוגים, הפרחים הגדולים שהופיעו בחצאיות ובשמלות וכמובן הפרנזים שהצליחו מאוד והם ממשיכים איתנו החורף. הם נמצאים בתיקים, בנעליים, בחצאיות ובמעילים. לצד הפרנזים נראה החורף את חצאיות הזמש והמכנסיים המתרחבות שגם הם בהשראת הטרנד.

© צילום מסך אינסטגרם
© צילום מסך אינסטגרם

הצבעים ששלטו בנו 

היו מספר צבעים שבלטו השנה והם הבורדו שהולך לבלוט גם החורף, ורוד פסטל והג'ינס שתמיד נשאר ויישאר באופנה. אך חוץ מצבעים אלו, היה צבע אחד נוסף שהצליח השנה והפתיע את כולנו והוא צבע החרדל. החרדל הוא צבע מאוד טרנדי והוא ממשיך איתנו כבר החורף, כך שאנחנו ממליצים לכל אחד לרכוש פריט בצבע הזה.

© צילום מסך מטמבלר
© צילום מסך אינסטגרם

 

תגובות