עד האח הגדול בריטניה: האחים ים כובשים את עולם האופנה. צילום מסך מאינסטגרם

עד האח הגדול בריטניה: האחים ים כובשים את עולם האופנה

אלעד ים בן ה-20 ואחותו נטע ים בת ה-18 הקימו לפני שנה את המותג "urban sophistication" שזכה להצלחה בכל העולם והם אפילו הגיעו עד לעונת ה-VIP של "האח הגדול" שמשודרת בימים אלו בבריטניה כשמתמודד לבש בגד בעיצובם

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

איך הכל התחיל?

"את האמת" מספר אלעד "הכל התחיל לפני שנה כשהכנו לעצמנו סווצ'רים. הרבה אנשים החמיאו לנו עליהם והבנו שיש בזה משהו, אז חשבנו מה אפשר לעשות והחלטנו לפרסם את החולצות באינסטגרם. אחרי חודשיים זה התחיל לתפוס והתחלנו לצלם את הקולקציה הראשונה שלנו."

איך זה לעבוד שני אחים ביחד, מתכון לאסון או יתרון?

נטע: " אנחנו מכירים אחד את השני כל כך טוב וזה תמיד כיף לעבוד ביחד עם מישהו שאת מכירה. החיסרון היחיד שאולי יש הוא ששנינו כל הזמן בבית אז אין לנו כל כך זמני עבודה וכל פעם שלמישהו יש רעיון הוא פשוט בא ואומר אותו."

אלעד: "כל אחד מביא את הנגיעה האישית שלו. נטע אחראית על האסתטיקה והאופנה ואני על הקונספט וכשזה משולב ביחד זה הכי טוב ויוצאים פריטים מגניבים."

 

 

Hey Miley 😜#SoftRock #urbansophistication photoshoot with the incredible @iris_pan

A photo posted by URBAN SOPHISTICATION (@urbansophistication_boutique) on

אלעד: אתה עורך דין איך אתה מתחבר לעולם האופנה?

"אני יותר מתחבר לזה מהמקום של היצירתיות" מספר לנו אלעד. "עשיתי פרויקט ב- teenk ופרסומת לחברה מחו"ל."

לפי מה אתם מחליטים את מי להדפיס על החולצות ואת מי לא?

"זה תלוי מאוד בסוג של הקולקציה או בטרנדים" מספרת לנו נטע. "נגיד לאחר מותו של דיוויד בואי הכנו חולצה שאפשר לקנות אותה עכשיו אצלנו באתר" מוסיף אלעד.

 

 

BOW DOWN 2 BOWIE #urbansophistication

A photo posted by URBAN SOPHISTICATION (@urbansophistication_boutique) on

האתר שלכם באנגלית. האם אתם מכוונים רק לקהל הבינלאומי או גם לקהל הישראלי?

"אנחנו מכוונים גם וגם" מספרת נטע. אלעד מוסיף לדבריה "אני חושב שתרבות הפופ היא מאוד אמריקאית ולכן כל אחד בכל העולם יכול להתחבר אל הסטייל של החולצות שלנו."

 

 

You can buy the 'Very Miley Apparel' shirt Now on Urbansophistication.boutique (click the link in our bio) #Trending #VMA2015

A photo posted by URBAN SOPHISTICATION (@urbansophistication_boutique) on

מי הכי הייתם רוצים שילבש את החולצות שלכם?

"הכי היינו רוצים שמישהו ממשפחת קרדשיאן ילבש חולצה שלנו" מספר נטע. "גם בגלל שאנחנו אוהבים אותם וגם בגלל שזה יביא המון חשיפה לאתר."

יש מעצב אופנה שאתם שואבים ממנו השראה?

"אין מישהו מסוים" מספר אלעד. "אנחנו שואבים השראה מהאינסטגרם והטמבלר." "כל מה שאנחנו רואים אנחנו בעצם שואבים ממנו השראה" מוסיפה נטע.

מה רגע השיא שלכם?

"השיא שלנו עד עכשיו היה כשג'ונתן צ'בן החבר הכי טוב של קים קרדשיאן לבש את אחת החולצות שלנו כאשר נחת בשדה התעופה בלונדון, רגע לפני כניסתו לבית האח הגדול" מספר אלעד. "כמעט בכל האתרים התחילו להתעניין בעיצוב המיוחד של החולצה ומאיפה אפשר להשיג אותה." "אפשר להגיד שזכינו לחשיפה עצומה בזכותו." מוסיפה נטע.

 

#Repost @jonathancheban ・・・ Arriving in London today...that shirt though 🔥🔥

A photo posted by URBAN SOPHISTICATION (@urbansophistication_boutique) on

חשבתם להתרחב ולפתוח חנות זמנית כמו חנות פופ אפ למשל?

"זה עדיין חדש אבל אנחנו יכולים לספר שאנחנו כרגע במשא ומתן בניו יורק ועם חנות בסינגפור במטרה לשווק את הקולקציה שלנו בחנות" מספר לנו אלעד.

נטע: כמעצבת, יש לך טיפ למעצב המתחיל?

"לדבוק תמיד באמת שלך ולא להתבייש במה שאתה חושב."

אתם באים ממשפחה דתית. איך המשפחה מגיבה לזה שאתם עוסקים בתחום האופנה ומצלמים דוגמניות לאתר שלכם בלבוש פחות צנוע?

"כולם מפרגנים" מספרת נטע. "יש משפט שלימדו אותנו בבית מאז שאנחנו קטנים" מספר אלעד "כל אחד עושה מה שהוא אוהב." הוא מוסיף ומספר לנו "בצילומי הקולקציה הראשונה שלנו הדוגמניות היו לבושות ב- T-shirt ובתחתונים ואבא שלי בא לבקר על סט הצילומים לבדוק שהכל בסדר והוא באמת פרגן לנו. אנחנו דואגים להפריד בין חיי העבודה שלנו לבין החיים האישיים."

 

We know you must be exhausted from all the shopping,keep going it's almost over 😉 #OVERSIZEDBLACKSALE

A photo posted by URBAN SOPHISTICATION (@urbansophistication_boutique) on

ולסיום איפה אתם רואים את עצמכם בעוד 5 שנים?

"אני מקווה שנתרחב יותר" אומרת נטע. "כרגע אנחנו עושים את כל העבודה" מוסיף אלעד. "אני מקווה שנרחיב את האתר ושנעסיק עוד עובדים ושהרבה מאוד אנשים ישמעו על האתר גם כאלה שקונים חולצות וגם כאלה שמעריכים את תרבות הפופ ויעריכו את מה שאנחנו עושים."

 

#tbt so much happened since this first @urbansophistication_boutique photoshoot 5 months ago. Farewell 2015. HAPPY NEW YEERZ from US💋 xx

A photo posted by URBAN SOPHISTICATION (@urbansophistication_boutique) on

תגובות