diy: כך תכינו כפפות ייחודיות שיחממו אתכם בבוקר הקריר. shutterstock

diy: כך תכינו כפפות ייחודיות שיחממו אתכם בבוקר הקריר

הקור שבבוקר בהחלט הפך להיות בלתי נסבל. החורף נכנס לשגרה מלאה ואנחנו מצאנו את עצמנו לא מוכנים. אספנו לכם את סרטוני ה-DIY שידריכו אתכם כיצד להכין כפפות מחממות ומגניבות!

1. גרביים ואתם מסודרים

במיוחד בחורף כמות הגרביים בארון גדולה מאוד ולא תמיד נעשה בהן שימוש. על מנת להפוך אותן לפריט נחוץ תוכלו להשתמש בהן ליצירת כפפות. כך תתחממו ותוכלו לצאת מהבית מבלי לחשוש. אך, חשוב שתקפידו שהגרביים שבחרתם יהיו מחממות ובצבע אופנתי, על מנת שהן יתפקדו בצורה טובה גם בתור כפפות. 

 

2. לא מונעות מגע בפלאפון

הכפפות שאנחנו קונים בחנויות עבות ולכן לא מאפשרות לפלאפון לקלוט את היד שלנו. על מנת שתוכלו להשתמש בפלאפון ללא בעיה עליכם להצטייד במחט לבודה, צמר לבוד אשר מאפשר לפאלפון לקלוט את המגע ללא בעיה, ובפריט העיקרי-כפפות. כך תוכלו להשתמש בפאלפון בחמימות, מבלי להסיר את הכפפות. 

 

 3. עושים שימוש בחולצה הישנה!

אם יש לכם סריג או חולצה חורפית שאינה בשימוש, תוכלו להפוך אותה לפריט אופנתי ונחוץ ביותר. אכן, החולצה שלכן בארון יכולה להיות זוג כפפות מחממות ומנוצלות ביותר. כל שעליכם להיות יצירתיים ולהצטייד בחולצה, מספריים, דפים, טוש לסרטוט היקף הידיים, חוט ומחטים קטנים.  

 

 4. לומדים לסרוג כפפות

סריגה עשויה לקחת לפעמים זמן רב במיוחד אם אתם לא מנוסים בה. אבל, כשבחוץ קר ובפנים משעמם עלינו לנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר. כך תכינו כפפות לגמרי בעצמכם, תלמדו לסרוג ותעצבו את הכפפות שלכם בצבע האהוב עליכם. באמצעות השיטה המוצגת בסרטון תוכלו ליצור כפפות חמימות ומקוריות במיוחד. 

 

 5. מחזירים את השמש באמצעות הכפפות

הכפפות יכולות להיות פריט מעניין ויוצא מן הכלל במיוחד כאשר הן מאירות. באמצעות הסרטון הבא תוכלו ליצור כפפות עם נורות קטנות אשר ידליקו את הסובבים, ויזכו אתכם בידיים חמות ובמחמאות רבות. 

 

 

תגובות