לא מודעות: כך אתן גורמות לשיער שלכן להיות שומני . shutterstock

לא מודעות: כך אתן גורמות לשיער שלכן להיות שומני

השיער בהחלט מהווה חלק מאוד חשוב ביופי שלנו. אנחנו עושות הכל על מנת לטפח אותו ולשמור עליו בריא ומלא ברק. 6 פעולות שגורמות לשיער שלכן לאבד את הנוכחות והניקיון!

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

1. נמנעים לגעת בשיער!  

הקרקפת שלנו מפרישה כמות רבה של שומנים, דבר הגורם לשיער שלנו להיות שמנוני ולא נקי. כאשר אנחנו חופפים את השיער אנחנו מסירים ממנו את השומנים ובכך מאפשרים לו להריח טוב. אבל, המגע הרב של הידיים שלנו בשיער מונע ממנו להמשיך להיות נקי למשך זמן ארוך יותר. וזאת, משום שהשמנים הנוגעים בידיים שלנו גם מבלי שנרגיש, באים במגע עם השיער וכך מובלים אל הקרקפת. לכן, עליכן לנגוע כמה שפחות בשיער, על מנת שתוכלו להשאיר אותו נקי ורענן לזמן ממושך יותר. 

© shutterstock

2. משך החפיפה 

חפיפת השיער למשך זמן ארוך, מביאה לשיער שומני. בהתחלה, השיער נראה נקי ורך, אך לאחר כמה שעות  הקרקפת מפרישה שמנים. לכן, עליכן לחפוף את השיער למשך זמן מוקצב ובינוני, על מנת שהוא ישאר נקי. 

3. חפיפה מיותרת?

כאשר השיער שלנו שומני אנחנו נוטות לחפוף אותו פעמים רבות במהלך השבוע. אך, חזרה על פעולה זו בצורה מרובה ולא מבוקרת היא אינה נכונה. וזאת, משום שהחפיפה המרובה גורמת לפיזור השמנים הטבעיים בקרקפת ובכך הופכת את השיער לשומני יותר. לכן, חשוב להרגיל את השיער לחפיפה הנעשית באופן קבוע של פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע, ולא יותר!

© צילום מסך אינסטגרם 

4. מרכך

ישנם סוגים שונים של מרככים ולכן על כל אחת יש לבחור את המרכך הטוב ביותר עבורה. בנוסף, לאחר רכישת המרכך יש לדאוג שהוא יגיע במגע רק עם קצוות השיער, משום שמטרת שטיפת השיער היא להסיר את השמנים מהקרקפת, וכאשר המרכך נוגע בשורשי השיער הוא גורם לקרקפת להמשיך להיות שומנית ולא נקייה.

5. המברשת נקייה?

 המברשת משמשת אותנו לתסרוקות, הן שהשיער רטוב והן שהשיער יבש. לכן, חשוב לשים לב שעל המברשת לא חלו הצטבריות של קרמים או גושים שומניים אחרים. לכן, רגע לפני שאתן מסרקות את השיער, שימו לב שהמברשת נקייה. 

© shutterstock

6. מוצרי שיער 

ישנם קרמים, סרומים ומוצרי עיצוב שיער שונים. אבל, לא כולם מתאימים לשיער שלך. ואם השיער שלך נוטה להיות שומני אז מומלץ לרכוש מוצרים הקרואים לשיער יבש ופגום, על מנת שהם יעניקו לך את הלחות והברק הרצויים. בנוסף, אם את משתמשת בשמפו יבש מומלץ להפסיק. במקום זה יש לקנות שמפו הבהרה ולהשתמש בו 2-

תגובות