סלב בסטייל: גם אתן רוצות להתלבש כמו מור סילבר? . צילום: אינסטגרם// אופק לבר

סלב בסטייל: גם אתן רוצות להתלבש כמו מור סילבר?

הסלבס שלנו מפתעים אותנו מדי יום בלוקים הכי שווים ומגניבים ואנחנו רוצים להראות כמוהם. פינה חדשה בפרוגי! כך תוכלו לרכוש את הבגדים של הסלב ולבנות לוקים בדיוק כמו שלהם.

הרשתות החברתיות פועלות 7\24. כמן כן, גם הרשת החברתית אינסטגרם משמשת קהל רחב ומציפה אותנו במגוון רחב של תמונות. הסלבס משתפים גם הם בכל רגע נתון בלוקים שלבשו, ואנחנו רוצים להראות בדיוק כמוהם. אכן, לפעמים זה נראה ממש קשה, אך לא כל מה שקשה אינו אפשרי. הפעם, בחרנו בלוקים המדהימים של מור סילבר והרכבנו אותם בדיוק אותו הדבר. אם גם אתם רוצים להתלבש כך, קראו את הכתבה ותוכלו לראות מאיפה ניתן לרכוש את הפריטים המפורסמים.

1. משובצת אדום שחור

 לוק יום יומי בשחור עם נגיעות באדום זהו לוק בסטייל. מור סילבר הצליחה להראות שחצאית ביום זה אכן פריט לא מתאמץ כאשר משלבים אותו עם החולצה הנכונה. לוק זה מורכב מחצאית מחוייטת ומרשימה עם חולצה יום יומית משובצת. את החצאית ניתן להשיג באתר האינטרנט של רוקגלאם בעלות של 69 שקלים, ואת החולצה ניתן להשיג באתר של עדיקה בעלות של 79 שקלים. 

© צילום מסך אינסטגרם/ אופק לבר 

 2. לוק אביבי ביום בהיר 

בחורף הישראלי תמיד ניתן למצוא כמה ימים חמים. הלוק הבא מתאים בדיוק ליום בהיר בחורף השמשי. סילבר השתמשה בגופייה ונעליים בצבע חם, חצאית ג'ינס מכופתרת ותיק צד. כך היא הרכיבה לוק אביבי ואופנתי במיוחד. גם אנחנו הרכבנו את הלוק של סילבר ועשינו זאת עם גופיית סריג של רוקגלאם בעלות 99 שקלים, חצאית מכופתרת של רוקגלאם בעלות 149 שקלים, מגפוני אינגה חום של רוקגלאם בעלות 249 שקלים ותיק צד שחור וקלאסי שניתן להשיג בזארה. 

© צילום מסך אינסטגרם/ אופק לבר

3. חגיגית בשחור לבן 

כולנו זקוקות ללוק חגיגי בארון. סילבר כבר הספיקה לאמץ לוק כזה ושיתפה אותנו בתמונה אופנתית באינסטגרם. היא עשתה זאת בעזרת חולצה מכופתרת, חצאית בגזרת A ומגפיים שחורים. כמו כן, גם אנחנו יצרנו את אותו הלוק בעזרת החצאית המופיעה בלוק הראשון, חולצת בו מהחנות רוקגלאם בעלות של 159 שקלים ומגפיים שחורים. 

© צילום מסך אינסטגרם/ אופק לבר

4. black בסטייל

לוק שחור מעור הוא לוק בסטייל. הלוק של סילבר מורכב מחולצת בייסיק אפורה, מעיל עור שחור, חצאית עור מגניבה ושרשרת מרשימה. לוק זה הרכבנו מהחצאית מעטפת דמויי עור של עדיקה שעולה כ- 89 שקלים, מעיל דמויי עור שנמצא בפולאנדברג, חולצת בייסיק אפורה שמצאנו בחנות HOODIES  ומהשרשרת מגה של עדיקה בסך 49 שקלים.  

© צילום מסך אינסטגרם/ אופק לבר 

 5. חורפית בצבעים חמים

 לוק שכולו בסטייל עם חיבור צבעים מיוחד. הגברת סילבר הצליחה לחבר את הצבעים החורפיים בלוק אחד ואף שילבה איתם צבע אביבי ולבן. את השילוב המוצלח היא עשתה עם מעיל מרשים בצבע חום, חולצה בגוון שחור חום, צעיף, ג'ינס לבן, כובע ותיק יד. גם אנחנו הרכבנו את הלוק ועשינו את זה בעזרת הפריט העיקרי - ג'קט ליאן בצבע חום , אותו ניתן להשיג מהאתר רוקגלאם בסך 219 שקלים. כמו כן, הוספנו ג'ינס לבן של טונטיפוסבן, כובע אפור של אדידס וחולצת בייסיק שחורה. 

© צילום מסך אינסטגרם/ אופק לבר

 

 

תגובות