נסיכות אמיתיות: כך היו נראות נסיכות דיסני אילו היו בנות רגילות. צילום מסך מאינסטגרם

נסיכות אמיתיות: כך היו נראות נסיכות דיסני אילו היו בנות רגילות

אומנית קנדית ציירה את נסיכות דיסני בהשראת בנות נוער בימינו, כך שאם אי פעם תהיתן לעצמכן איך נסיכות דיסני היו נראות אילו היו בנות רגילות, תוכלו למצוא את התשובה לכך בכתבה הבאה

ויקטוריה אוונס, ציירת קנדית, החליטה לצייר את נסיכות דיסני בסגנון שונה. היא החליטה להפוך את הנסיכות לבנות נוער מודרניות. אוונס במקצועה סטיילסטית ולכן מתעסקת בציור בגדים בעיקר. רוצות לראות לאיזו נסיכה אתן הכי דומות?

עוד במדור הסטייל של פרוגי:

בל, מהיפה והחיה

באגדות בל מתוארת כיפה, חטובה, חביבה וסקרנית. כאן היא נראת זועפת, אך מעוניינת בטרנדים העכשווים, כמו חצי הגולגול שיש לה בשיער ושרשרת הצ'וקר האופנתית. 

היפיפיה הנרדמת

היפיפיה לבושה בלוק המתאים לבית הספר. תלבושת אחידה וורודה במיוחד. כנראה שזה בגלל שבבית הספר אנחנו נרדמים ללא שליטה, כמו היפיפיה הנרדמת. טוב זה לא בשליטתנו, שילמדו משהו יותר מעניין. 

מולאן

הנסיכה הסינית הראשונה, ניראת כאן ספוטיבית במיוחד. עם טרינג המורכב מחולצת בטן שחושפת את הקוביות בבטן שפיתחה ומראה לנו את הטיפוס הספורטיבי שמשלב גם סטייל של הנערות כיום. 

שלגייה

כנראה שהתפוח האדום והמורעל גרם לשלגייה להשתנות במקצת. היא נראת מוכנה לתצוגת אופנה. חצאית אופנתית עם שסעים ארוכים בצדדיה, נעלי פלטפורמה, קעקוע גדול וכמובן הכובע והאודם האדומים כדם על העור הלבן והצחור שלה. 

טיאנה, מהנסיכה והצפרדע

טיאנה לובשת מכנסונים קצרים, וחולצת בטן בהירים שמקבלים צבע על פני העור השחום שלה. הכתר על התסרוקת התפוחה מדהים.  

תגובות