חוזרים לבית הספר: כשנועה פילטר יצאה לשטח. צילום: פרוגי

חוזרים לבית הספר: כשנועה פילטר יצאה לשטח

עוד רגע מסיימים עם החודש הראשון של החופש הגדול וזה אומר שכבר חייבים להתכונן ולקנות את כל הפריטים לבית הספר. יצאנו עם מעיין רובין (נועה פילטר) ועם מלא מוצרים של פול פרנק בשביל לראות איך אתם מתכוננים ורגע לפני שנראה לכם את כתבת הוידאו - הנה קצת ממה שהיה מאחורי הקלעים

"נועה פילטר נכנסה לדיזנגוף סנטר..." - כבר נשמע כמו התחלה של סיפור מבטיח. וזה מה שבאמת קרה. נועה הגיעה לקניון הגדול כדי לראות איך אתם מתכוננים לשנה החדשה ולצ'פר אתכם במוצרים של הקוף ג'וליוס מבית פול פרנק ולחסוך לכם כמה שקלים על המוצרים הדרושים. 

עוד במדור הסטייל של פרוגי:

מעיין רובין, אחת היוטיובריות הטובות ביותר בארץ, הצטרפה אלינו ליום צילומים מיוחד בדיזינגוף סנטר, שם היא בדקה עד כמה אתם מוכנים לשנה החדשה ומה חסר לכם מהציוד הדרוש. אנחנו עברנו בין בני הנוער שהיו בסנטר וביררנו כמה שאלות, כמו: על מי אתם מרכלים בקבוצות הוואטסאפ שלכם? איך אתם מתכוננים לשנה החדשה? מה מסתתר בתוך התיק שלכם?

© נבו טרבלסי
© נבו טרבלסי

© פרוגי
©פרוגי
© נבו טרבלסי
© פרוגי
© נבו טרבלסי

 גם השנה, חוזרים לבית ספר בגדול, עם המותג המצליח, PAUL FRANK ועם הקוף הכי חייכן וחמוד שיש. חברת פלפוט שמחה להציג, כבר שנה חמישית ברציפות, את הקולקציה המהממת של המותג פול פרנק במבחר מדהים של מוצרי חזרה לבית ספר ביניהם מגוון עשיר של תיקים, קלמרים, מחברות, קלסרים, כלי כתיבה ועוד! 

תגובות