רק בת 14: תצוגת האופנה של המעצבת הצעירה ביותר בארץ. קובי אלוני

רק בת 14: תצוגת האופנה של המעצבת הצעירה ביותר בארץ

אורי מינקובסקי רק בת 14 וכבר הוציאה קולקצייה משלה שזכתה לככב בשבוע האופנה. עכשיו אורי מובילה תצוגת אופנה משלה בשיתוף פעולה עם וראייטי בקניון ארנה כחלק מקמפיין חדש של העמותה

עוד במדור הסטייל של פרוגי:

ביום חמישי אם הסתובבתם במקרה בקניון ארנה בהרצליה יכולתם לראות נערות וכוכבות רשת רבות מתהלכות על מסלול בבגדים צבעוניים במיוחד. אורי מינקובסקי, מעצבת האופנה הצעירה בישראל, רק בת 14 וכבר העיצובים שלה זכו לככב בשבוע האופנה ועכשיו בתצוגת אופנה פרטית בשיתוף פעולה עם עמותת וראייטי. 

בתצוגה הוצגה הקולקצייה החדשה של אורי מינקובסקי שהיא חלק מהמותג שלה שנקרא OM. מדובר בקולקצייה צבעונית שמביאה קו חדש צעיר וקליל יותר בתעשיית האופנה המקומית. 

בתצוגה צעדו מלכת היופי לשנת 2016 קארין עליה, מתמודדות תחרות מלכות היופי ובלוגריות אופנה מובילות.

© אביב חופי
© אביב חופי
© אביב חופי
© אביב חופי

חוץ מהדוגמניות על המסלול לתצוגה הגיעו לפרגן מספר מפורסמים ביניהם איזי, אביבית בר זוהר, רון אלוף ונועה קירל שהגיעה יחד עם הבויפרנד החדש - הדוגמן ברק שמיר.  

עם החבר החדש © אביב חופי

אם השם מינקובסקי נשמע לכם מוכר אתם לא טועים. אורי היא ביתו של מעצב האופנה הידוע ירון מינקובסקי שגידל את אורי בבית אופנתי ואומנותי. ירון חינך את אורי לאהבת אופנה ויצירתיות ולפני שנתיים לרגל חגיגות הבת מצווה שלה הוא החליט להוציא לאור את העיצובים המרהיבים שציירה אורי ומאז היא כבר הספיקה להוציא מספר קולקציות נוספות.

אורי עם האבא ירון מינקובסקי
אורי עם האבא ירון מינקובסקי © אביב חופי

אורי סיפרה כי היא שמחה לקחת פעולה בקמפיין חשוב כזה ולדעתה מדובר בשיתוך פעולה טוב ופורה.

© אביב חופי

 

תגובות