Two באב: מור סילבר בהפקת אופנה זוגית ליום האהבה. צילום: ירדן הראל

Two באב: מור סילבר בהפקת אופנה זוגית ליום האהבה

אין על תמונות זוגיות רומנטיות ומאוהבות, במיוחד אם בכל התמונות האלו יש לא מעט סטייל זוגי מהמם ומיוחד. העורכת-אורחת שלנו, ירדן הראל, אימצה את הזוג האהוב - ואדים צ'יבוטר ומור סילבר להפקת אופנה מאוהבת

 
היוש! כאן מור סילבר ורציתי לספר לכם קצת על החוויות שמאחורי הפקת האופנה עם ירדן הראל וגם קצת על וידוש, בעלי המקסים.
הצילומים היו עבורי חוויה אמיתית, זה היה פשוט חוויה להצטלם עם וידוש. זה לא עוד יום צילום רגיל וזה נחמד שוידוש נחשף לחיים שלי ולעבודה שלי, באמת שאין יותר פרטנר מושלם ממנו! רק לקראת סוף הצילומים הוא התחיל לקטר, ואחר כך שחזרנו הביתה הוא אמר לי כמה הוא מעריך את הסבלנות שלי ושלהצטלם זה לא קל כמו שאנשים חושבים. הצילומים התרחשו בשעות הצהריים המאוחרות, אז לא היה נוראי ממש, אבל עדיין חום יולי-אוגוסט פה וזה טירוף ועוד בהריון מתקדם זה באמת קשה. אבל סבלתי בשקט, לי רק חשובה התוצאה הסופית שייצא מושלם וזהו! 

(לוק ראשון: שמלה צמודה בצבע קאמל - איבנינג סטוריז לבוטיק המעצבים דיזנגוף סנטר, תכשיטים: סה קלייר, כובע ונעליים: אלדו, תיק: זיגיפרידה, ביגוד וידוש: גאנט רמת אביב.)

© ירדן הראל
© ירדן הראל

אם תשאלו אותי אני לא כזה מעורבת בסטייל של וידוש. את האמת זה בגלל שיש לו סטייל משל עצמו. לפעמים הוא מתייעץ איתי על שילוב של פריטים אבל בגדול, הוא מסתדר יפה לבד. אני רק נותנת את הטאץ׳ הסופי. אני הכי קיצ׳ית שיש ועוד באווירת טו באב בכלל, אז הלוואי ווידוש היה מסכים להתאים איתי צבעים בבגדים אבל הוא חושב שזה די פתטי ואני חושבת שזה ממש מתוק. כמובן לא בכל פעם שיוצאים מהבית אבל מדי פעם ככה. שנינו מאוד אנשים של צבעים אז יש לנו המון לוקים תואמים אבל הוא לא בקטע. את האמת שקרה לנו פעם אחת שיצאנו מהבית בלוק תואם וזה יצא לגמרי בטעות. אפילו יש לנו תמונה סופר מתוקה מאז. 

(לוק 2: שמלת מיני צהובה - נומרו 13, שבזי 13, סנדלים צבעוניות: סאם אדלמן, ביגוד וידוש: גאנט רמת אביב.)
© ירדן הראל
© ירדן הראל

ההפקה הזאת בשבילי היא מעין מזכרת הריון אחרונה. אני זוכרת שכשירדן פנתה אליי ישר שמחתי, כי המון זוגות מצטלמים לפני הלידה צילומי הריון רגילים כאלה, וכאן ממש עשינו הפקת אופנה וזו המזכרת הכי מושלמת שיש בשביל שנינו. ככה גם מכרתי את זה לוידוש כדי שיצטלם איתי כמזכרת, והוא ממש אהב את הרעיון.

(לוק שלישי: שמלת מקסי תחרה לבנה - פרלה וו לבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר, נעליים: עמנואל, צמיד: cr לבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר, ביגוד וידוש: גאנט רמת אביב.)

© ירדן הראל
© ירדן הראל

אז מאחלת למכל הלב, שיהיה לי ולוידוש, וגם לכולכם - חג אהבה שמח, רומנטי והכי מדהים שיש!
 
(לוק רביעי - שמלה פרחונית מקסי - בוטיק אליז, שבזי 24, תכשיטים: סה קלייר לבוטיק המעצבים דיזנגוף סנטר, ביגוד וידוש: גאנט רמת אביב.)

© ירדן הראל
© ירדן הראל
איפור: נועה לוי nuli32@ | שיער: עדן ירושלמי edenyeru@ | סטיילינג: שיר פלד shirpele@ | ע.הפקה: חן אביב, מאי אטיאס, ושני ביטון |
 
תגובות