טרנד השבוע: איזה פריט אופנה חוזר אלינו ובגדול?. צילום: GettyImages

טרנד השבוע: איזה פריט אופנה חוזר אלינו ובגדול?

פינה חדשה ומלאת סטייל בפרוגי: בכל שבוע נציג את הטרנד שהכי עשה לנו את השבוע. פריט האופנה המיוחד איתו נפתח את המדור יכול להיות דק, צבעוני, כפול, מלא בניטים או כסוף. אז עם איזה טרנד בחרנו להתחיל? בואו לגלות

הטרנד שבחרנו להציג לכם השבוע הוא טרנד שכבר הספיק לכבוש את כולנו, ואת מי שעדיין לא - זה הזמן. הכירו את טרנד החגורות שכבר מזמן הפך להיות מעבר לאקססורי. החגורות הן פריט לבוש לכל דבר. 

החגורות החלו להופיע בשנות ה-20 ומאז נעלמו, חזרו, שוב פעם נעלמו ושוב פעם חזרו ועכשיו הן פה כדי להישאר. החגורות מוסיפות המון לכל לוק והן יכולות להקפיץ אותו מפשוט ומשעמם ללוק סופר אופנתי. אספנו לכן את כל הטרנדים שיש בחגורות והוספנו מדריך קצר שמסביר איך לשלב אותן כדי שתוכלו להיכנס לטרנד.

חגורות דקות וצבעוניות

חגורות דקות, הן אומנם לא המרכיב הבולט בלוק, אך אם תרצו שהן ישדרגו לכן אותו פשוט בחרו בצבע צבעוני כמו אדום, צהוב, ורוד פסטל או תכלת ותראו איך ישר הן מקפיצות את כל הלוק.

© צילום מסך מאינסטגרם: kimorazulay@

שני אבזמים

חגורת שני האבזמים היא אחת החגורות הכי מגניבות שיש ולא משנה מה תלבשי היא תמיד תבלוט ותשדרג לך כל לוק. כך שאם את רוצה שהחגורה תהיה הדומיננטית בכל הלוק, חגורת שני אבזמים היא החגורה המושלמת בשבילך.

 

כסופות

צבע הכסף והמטאל נכנס גם הוא לטרנד לאחרונה וכמובן שהוא לא פסח גם על החגורות שלנו. כך שאם בא לכן להיות קצת נוצצות חגורת כסף היא מושלמת בשבילכן.

חגורת מטבעות

חגורת מטבעות היא אחת החגורות הכי מיוחדות שיש, מה שכן כשלובשים אותה חשוב מאוד ללכת על לוק רגוע, כי היא מושכת המון תשומת לב.

 

ניטים

חגורות עם ניטים הן אחד הטרנדים שנכנסו ממש לאחרונה בתחום החגורות וגם הן משדרגות כל לוק ומוסיפות לו טאץ' מעט רוקיסטי וצעיר.

 

 

תגובות