גם לצעירות: גולברי מציגה את קולקציית החורף. צילום: קוקו

גם לצעירות: גולברי מציגה את קולקציית החורף

אתמול (ב') הציגה חברת האופנה גולברי את קולקציית החורף שלה באמפי בקיסריה שכללה כמה פריטים שבהחלט יכולים להתאים גם לארון שלנו. וגם: משה פרץ ועומר אדם במחווה לדוגמניות על המסלול

אתמול (ב'), הציגה גולברי את הקולקצייה החדשה שלה בתצוגה מושקעת אותה פתחה הפרזנטורית אסתי גינזבורג. על המסלול באמפי בקיסריה צעדו למעלה מ-40 דוגמניות שהציגו את הדגמים החדשים של רשת האופנה ולמרבה ההפתעה גילינו שם כמה פריטים שבהחלט יכולים להתאים גם לקהל הצעיר יותר. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

© צילום: קוקו

האיפור והשיער המוקפדים של הדוגמניות השתלב בצורה טובה עם המראה הגיאומטרי של הבגדים. הקולקציה כללה שמלות, חצאיות, סריגים ומגוון אוברולים. מלבג הבגדים גולברי הציגה ליין תיקים חדש שכלל תיקי צד, תיקי יד ותיקי גב. מאפיין בולט של התצוגה היה השימוש בבד דמוי עור - בעיקר בשמלות, בג'קטים מיוחדים וצבעוניים ובמעילי טרנץ'. 

במחלקת שמלות הערב שלט הצבע השחור וניתן היה למצוא שמלות מפוארות בגזרת מקסי מבדים המשלבים פייטים ותחרות שחורות - השמלות בהחלט יכולות להתאים לאירועי ערב ואפילו לפרום. 

© צילום: קוקו

בין הדוגמניות המוכרות שצעדו על המסלול לצדה של גינזבורג היו גם טיטי איינאו, דורון מטלון, ארבל קינן וטהוניה רובל. בשורות  הראשונות ניתן היה לראות את דנית גרינברג (בלי אליאב), שי מיקה, יעל ויוסיאל מ"המירוץ למיליון", ירדן הראל ועוד נוספים. 

צילום: אלעד גוטמן - באדיבות יחסי ציבור
 

בסוף התצוגה עלו להופיע על הבמה משה פרץ ועומר אדם, שהגיע עם גבס על היד. פרץ לא יכול היה להתעלם מהגבס של עומר והחליט לאתגר אותו בהליכה על מסלול התצוגה עם הגבס. באמצע ההופעה הפסיק משה לשיר והחליט שהוא מלמד את אדם המובך לצעוד על המסלול.  

צילום: אלעד גוטמן - באדיבות יחסי ציבור
 
 
 
תגובות