נעים להכיר: המותג הספרדי שעשה עלייה ארצה . צילום: STRADIVARIUS, רן רהב תקשורת ויחסי ציבור

נעים להכיר: המותג הספרדי שעשה עלייה ארצה

המותג הספרדי STRADIVARIUS פתח סניף ראשון בישראל. ליאת מורשת הלכה לעשות היכרות עם מותג האופנה החדש וחזרה עם מסקנות מרגשות על האוויריה, הפריטים מלאי הסטייל, על האקססוריז ועל השירות. הסיקור המלא

אין פאשניסטה אחת שלא אוהבת לעשות שופינג ולמלא את הארון בפריטים נוספים שירכיבו את הטוטאל לוק המושלם. עכשיו לרשימת חנויות החובה מצטרפת גם חנות הדגל של STRADIVARIUS. ליאת מורשת (עורכת אתר itgirls) מסכמת עבורנו את כל מה שחשוב לדעת על המותג החדש שהגיע לישראל.

רשת STRADIVARIUS הספרדית עשתה עלייה לישראל ופתחה את סניף הדגל הראשון שלה בקניון עזריאלי בחודש אוגוסט האחרון. הרשת העולמית נתפסת ברחבי העולם כמותג נחשק המותאם לנשים מגילאי העשרה ועד אזור גיל ה-50. כיאה לפאשניסטה מקומית גם אני הגעתי לחנות הרשת בשביל לעשות הכרות קצרה ולראות אם הפריטים יוכלו להשתלב בארון הבגדים האישי שלי. כבר בכניסה לחנות הופתעתי מהיחס האישי שהמוכרות נותנות לבאות פנימה עם חיוך אדיב, מוזיקה נעימה ברקע ובעיקר הרבה סטייל. בכל פינה יכולתי למצוא את אחד מהטרנדים הבולטים של התקופה ומיד רציתי למדוד ה-כ-ל.

© צילום: STRADIVARIUS, רן רהב תקשורת ויחסי ציבור

עוד חוויה מדהימה ללקוחות החנות היא חווית המדידה, שבשונה מחנויות וחברות אחרות בהן החוויה יכולה להיות לעיתים מתישה ושלילית, כאן ממש ההפך הוא הנכון! כל לקוחה יכולה להיכנס לתאי ההלבשה עם מספר לא מוגבל של פריטים (כבר הקלה) מעבר לכך המוכרת שבתאי ההלבשה רושמת את שם הלקוחה מחוץ לתא שלה על מנת לזכור את שמה כאשר תצטרך עזרה. אבל כאן זה לא נגמר! בכל תא מדידה ישנו כפתור לחיצה, כאשר את מודדת וצריכה מידה קטנה או גדולה יותר את לוחצת על הכפתור ותוך רגע מגיעה לתא שלך מוכרת ששואלת לעזרתך ומביאה לך את הפריט אותו את צריכה במידה המתאימה... פייר התלהבתי!

מחלקת האקססוריז ב STRADIVARIUS עמוסה בפריטים אטקרטיבים מכל טוב. היא מציעה ללקוחות את הטרנדים החמים ביותר ומשלימה וסוגרת כל טוטאל  לוק עד הפרט האחרון. תוכלו למצוא שם הכל מחגורות, צעיפים, תיקים, תכשיטים וכל מה שיוכל להשלים לכן את הלוק.

נראה כי החנות ועובדיה עושים הכל על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר וההצע הרחב ביותר בשביל להבטיח שתצאי מהחנות לבושה STRADIVARIUS  מכף רגל ועד ראש. לפי הקולקציה הנוכחית שרק נחתה, כנראה שכדאי לך לצאת משם עם טוטאל לוק מלא!

© צילום: STRADIVARIUS, רן רהב תקשורת ויחסי ציבור

 

תגובות