טרנד השבוע: הכירו את הטרנד הכי מגניב שיש. צילום: GettyImages

טרנד השבוע: הכירו את הטרנד הכי מגניב שיש

פינת הטרנד השבועית מציגה הפעם את התיקים השקופים - הם יכולים להגיע בכל מיני צורות וגדלים, אבל זה לא מה שמיוחד בהם. מה שמיוחד זה שהם שקופים! אספנו עבורכם מגוון של תיקים

הטרנד שבחרנו להציג השבוע הוא טרנד די חדש, ששקוף שהוא עומד לכבוש את כולנו. הכירו את טרנד התיקים השקופים שהולך לכבוש בקרוב את הארון של כולנו ולהיכנס עמוק לתוך הסטייל שלנו. הפריטים השקופים נכנסו לטרנד כבר בקיץ 2015. באותה שנה כיכבו נעלי עקב וסנדליים שקופים שהמשיכו איתנו גם בקיץ האחרון והפעם מצטרפים אליהם גם התיקים השקופים.

את התיקים השקופים ראינו לראשונה בתצוגות האופנה של חברות האופנה המובילות ומאז כל חברות האופנה הנחשקות בעולם כמו שנאל, דולצ'ה וגאבנה ועוד הספיקו כבר לייצר ולמכור תיקים שקופים משלהם.

לתיקים השקופים יש המון יתרונות מכיוון שהם מתאימים לכל בגד שתבחרו. ככה שאם בחרתן מה ללבוש וגיליתן שאין לכן תיק בצבע תואם, הוסיפו תיק שקוף ואתן מוכנות לצאת. יתרון נוסף המתאים לחורף שקרב ובא אלינו הוא שלא צריך לדאוג שהתיק יהרס בגלל הגשם. אספנו לכן את כל סוגי התיקים השקופים שיש ולאיפה הכי כדאי לצאת איתם.

תיקי גב שקופים

תיקי גב שקופים מושלמים לבית הספר, או סתם אם אתן הולכות לבילוי על חוף הים. תוכלו לרכוש תיקי גב שקופים באתר הבינלאומי של קלווין קליין.

תיקי קלאץ

סוג נוסף של תיקים שקופים הוא תיקי קלאץ' המושלמים לאירוע משפחתי או סתם ליציאה למסעדה או לבית קפה.

 

Tassel #clutch of #summer 2016 #live #instagood #instadaily #instalike #picoftheday

A photo posted by Svea Jargstorff (@annesveajargstorff) on

תיקי צד

תיקי צד שקופים מושלמים ליציאה עם חברות לסרט, או לבית קפה והם יהפכו לכן את הלוק להרבה יותר מעניין.

 

תגובות