סטייל בסוכה: כך תתלבשו לערב חג הסוכות . צילום: אופק לבר

סטייל בסוכה: כך תתלבשו לערב חג הסוכות

פינה סופר אופנתית במיוחד לסוכות! במהלך החג נביא לכם את הפאשן, הסטייל והכי גלאם באווירת החג. והפעם: איך לבחור את הלוקים המושלמים של החג ולצאת קצת מהשגרה? וגם - הפקת אופנה מיוחדת

צילום: איילת מדוויל | עריכה: משה אבוטבול
 

אל חג הסוכות אנחנו צריכים להערך כראוי. מעבר לקניות, לקישוט הסוכה וסידור השולחן, כמו בכל חג עלינו להתלבש בלבוש חגיגי. חג הסוכות שמביא איתו את הסתיו דורש מאיתנו להחליף את מלתחת הבגדים לחמימה יותר וכמו כן להכין שני לוקים חגיגיים לשני ערבי חג סוכות. גם אנחנו התחלנו בהכנות לחג והצטיידנו במספר לוקים אופנתיים במיוחד, שיוכיחו שהם הקישוט האמיתי של הסוכה.

בסטייל כפרי

חג סוכות הוא חג אותנטי יוצא דופן בו אנו מתכנסים כולם בסוכה. ואם כבר חג אותנטי אז למה לא לבוש כפרי המשלב בין עולם האופנה של היום לעולם האופנה של פעם?! יצרנו לוק בצבעי הלבן והכחול שמשלב את חולצת הכתפיים שחזרה לאופנה, מגפון חום ושורט לבן לכבוד החג.

© אופק לבר 
© אופק לבר

כחול ולבן 

כחול ולבן הם שני צבעים אידיאליים לאירועים חגיגיים. גם אנחנו הרכבנו לוק מצבעיים אלה באמצעות חולצת ג'ינס חגיגית וג'ינס לבן. על מנת להפוך אותו הלוק לבלתי צפוי הכנסנו נגיעות של שחור בעזרת נעליים ואקססוריז. 

© אופק לבר
© אופק לבר 

בלבוש חמים

סוכות היא בדיוק התקופה שבא מתחיל להיות קר בערבים. על מנת להינות מערב חג חמים ואופנתי הרכבנו לוק לבן וטהור המשולב עם הצבע חום המשרה את אווירת הסתיו. 

© אופק לבר

© אופק לבר
 

 צילום:  אופק לבר | הפקה: עמית סלמאן | הלבשה: אתר האופנה רוקגלאם

 

 

 

תגובות