תיק ועוד תיק: איזה תיק מתאים לכל אירוע?. shutterstock

תיק ועוד תיק: איזה תיק מתאים לכל אירוע?

בעבר התיקים היו סתם עוד פריט אופנה, אבל היום התיקים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהלוק שלנו. אספנו לכן את התיקים המושלמים ביותר לבית הספר, למסיבה או אפילו לדייט שישדרגו לכן את הלוק

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

school time

אין מה לעשות אבל בבית הספר אנחנו צריכים לסחוב הרבה ספרים ולכן נבחר בתיק גב. אז איזה תיק גב ניקח לבית הספר? כמובן שתיק מלא סטייל. אתן יכולות לבחור בתיק בד צבעוני או עם טקסטורה מעניינת, בתיק דמוי עור, ולשדרג אותו עם פונפון, או אפילו להוסיף פאצ'ים על התיק חלק ולהפוך אותו לסופר אופנתי.

 

🍇 #bags#backpacks#shop#buy#compra#boutique#tienda#mochilas#bolsas#ootd#fashion#moda#bded#botd#tavel#viaja

A photo posted by J|Y Bags🎒 (@jy.bags) on

בא לי לצאת, מי בא?

עם חברים לסרט, לבאולינג או סתם לקניון, צריך לקחת תיק וכמובן שהתיק צריך להתאים לאאוטפיט שלכן. אם אתן רוצות תיק שמתאים להכל, אתן יכולות לבחור בתיק שחור או לבן שמתאימים כמעט לכל לוק. 

© יעקב מהגר

רוצה לצאת לדייט?

לדייט, אין מה לעשות צריך תיק אלגנטי יותר. תיקי הקלאץ' יתאימו כאן במיוחד. הם מגיעים בשלל צבעים, גדלים וצורות. אנחנו ממליצים על כמה תיקים בצבעים בולטים כמו צהוב, כסוף או אדום שמאוד טרנדיים וגם יגרמו לבחור איתו יצאתן לזכור אתכן. כמובן שאפשר ללכת גם על תיק קלאץ קלאסי פשוט שחור אך זה יצור לוק קצת משעמם ופשוט. 

© shutterstock

פיקניק

אם אתן יוצאות לפיקניק עם חברים או סתם הולכות לצפות בפארק הירקון בהופעה, תיקי השק הם התיקים המושלמים בשבילכן. יש בהם הרבה מקום והם יוצרים לוק צעיר קליל ומגניב.

© יח"ץ

ים, המקום המושלם

אז אומנם הקיץ כבר נגמר ועוד מעט החורף, אבל לאלו מכן שעדיין מנצלות את הזמן שנשאר כדי ללכת לים, תיק קש הוא התיק המושלם בשבילכן. אם אתן ממש רוצות ללכת לשדרג את הלוק, אתן יכולות ללכת על תיק קש עם פונפונים, שכמו שכבר סיפרנו לכם הם הטרנד הכי חם.

 

Weekend outfit 💓 #Love_Rockglam #Rockglam #weekend

A photo posted by By Stav & Alexa (@rockglam.co.il) on

יש לי יום חג

עכשיו אנחנו נמצאים בעיצומה של תקופת חגים, לכן גם לחגים צריך למצוא תיק מושלם. לחגים היינו ממליצים לכם ללכת על תיק קלאץ קלאסי בצבע שחור. לנועזות מבינינו אנחנו ממליצים על תיק כסוף שישדרג לכן את כל הלוק.

© יח"ץ
תגובות