"אחותי הורסת לי את הבגדים שאני מלווה לה, מה לעשות?". צילום: shutterstock

"אחותי הורסת לי את הבגדים שאני מלווה לה, מה לעשות?"

מכירים את זה שאתם מלווים לאחים שלכם בגדים אבל הם לא בדיוק חוזרים אליכם כמו שהבאתם להם? אחת הגולשות באתר AskPeople החליטה לשים לזה סוף

בשיתוף עם AskPeople

ריבים וחילוקי דעות בין אחים ואחיות זה דבר מאוד נפוץ ואפילו אפשר לומר שאין אחים שלא רבים מדי פעם. הריבים יכולים לעסוק כמעט בכל דבר - מה רואים בטלוויזיה, מה אוכלים, תורו של מי במחשב ואפילו בגדים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מיה בת ה-15 סיפרה באתר askpeople שאחותה הקטנה כל הזמן לוקחת לה בגדים בלי רשות והורסת אותם. היא פנתה לגולשי האתר וביקשה את עזרתם - "היא אף פעם לא מתנצלת ובטח שלא קונה לי חדש. ההורים מעירים אבל בתכלס לא עושים לה כלום והיא לא מפסיקה מה אני אמורה לעשות כדי שתבין? זה בלתי נסבל".

 

© צילום מסך מ-askpeople

הגולשים באתר ייעצו למיה לדבר עם אחותה ולהסביר לה שמה שהיא עושה זה לא בסדר והיו כאלו שאף הציעו לנעול את הארון או להחזיר לאחות הקטנה באותו האופן. גולשת אחת כתבה: "תסבירי לה שלא מתאים לך שהיא משאילה ממך בגדים ולהסביר לה שיש לה בגדים משלה וזהו, אם לא עוזר תנעלי את הארון". גולשת אחרת הציעה: "דברי עם ההורם שיסבירו לה לעומק ודברי איתה גם את תגידי לה שאין לך בעיה שהיא תשאיל ממך בגדים אך את דורשת שהיא תחזיר את הבגד במצב שבו לקחה אם לא עוזר תנעלי את הארון".

 

© צילום מסך מ-askpeople

 

לעוד שאלות ועצות - היכנסו לאתר askpeople 

 
תגיות
תגובות