קלללל: כך תצרו את הסליים הכי מקוריים. צילום מסך מיוטיוב

קלללל: כך תצרו את הסליים הכי מקוריים

הסליים, הג'ל המושי שכבש את הרשת, הוא למעשה קאמבק לטרנד משנות ה-90. אם גם אתם נסחפתם אחריו ורוצים להכין אותו לבד בבית - הנה הצורות הכי מגניבות ומיוחדות שכל אחד יכול להכין

הג'לי סליים שיצא בחודש האחרון לרשתות החברתיות השתלט מהר מאוד על כולנו והפך לאחד הדברים המרגיעים והמגניבים ביותר. הג'לי המפורסם אמנם מצוי בחנויות בשלל צבעים וגוונים, אבל אם אפשר להכין אותו בעצמנו בחמש דקות אז למה לא?

על מנת להכין את הג'לי סליים יש להשתמש בחומרים הבסיסיים לתערובת והם דבק נוזלי וג'ל כביסה או אבקת סודה לאפייה. בעזרת ערבוב של שני החומרים הנ"ל תקבלו את הג'לי בצבע של ג'ל הכביסה שרכשתם. על מנת להפוך את הג'לי לצבעוני ומעניין במיוחד אספנו לכם את סרטוני ה-DIY שידריכו אתכם איך ליצור את הג'לי המושלם. 

סליים עם נוטלה

אחד הסליימים הטריקים ביותר הוא סליים חום בקופסת הנוטלה. כך גם תוכלו להינות מסליים רך ואיכותי וגם תוכלו לבלבל את אוהבי הנוטלה בביתכם. על מנת להכין אותו יש צורך בדבק נוזלי, ג'ל כביסה, צבע גואש חום, קערה וצנצנת של שוקולד הנוטלה.

כדי שתוכלו לקבל מרקם רך ונכון של סליים, תחילה יש לערבב בקערה את הדבק הנוזלי עם צבע הגואש עד לקבלת תערובת אחידה בצבע חום. לאחר מכן, יש להוסיף את ג'ל הכביסה ולערבב היטב את התערובת שנוצרה. לבסוף, יש להרים את התערובת הדביקה מן הקערה ולבחוש אותה ביד כמו בצק עד שהיא נהיית אחידה לגמרי ולא מותירה גושים וחתיכות ג'לי על היד.

 

גלקסיה מנצנצת

הנצנצים הם חלק בלתי נפרד מעולם היצירה ולכן הם השתלטו גם על הסליים. על מנת להכין סליים מנצנץ כמו בגלקסיה יש צורך בדבק נוזלי, סודה לאפייה, מים חמים, שתי קערות, נצנצים וצבעי גואש בצבעי הגלקסיה.

תחילה יש לערבב בקערה את הדבק הנוזלי עם הנצנצים עד לקבלת תערובת אחידה. בקערה השנייה יש לשפוך סודה לשתייה ומים חמים ולערבב עד שהסודה לאפייה מתמוססת כולה במים. יש לקרר את הקערה עם המים החמים והסודה לאפייה ולשפוך את התערובת לקערה עם הדבק והנצנצים. יש לערבב את שתי התערובות יחד עד לקבלת הג'לי סליים ולבחוש אותו ביד עד לקבלת גוש מוצק שלא מתפורר. לבסוף, יש לצבוע את הסליים בצבע הגואש שרכשתם ולבחוש אותו עם היד עד שיש צבע אחיד. יש ליצור שלושה סליימים בצבעים שונים של הגלקסיה ולערבב אותם יחדיו על מנת לקבל סליים גלקסיה אמיתי.

 

אוריאו סליים

עוגיית אוראו היא אחד הדברים היותר מוכרים וטעימים בדיוק כמו ההצלחה של הטרנד החדש סליים. אז למה לא לשלב בין שתי הצלחות?! על מנת להכין סליים של עוגיית אוראו יש צורך בפלסטלינה שחורה, פלסטלינה לבנה, דבק נוזלי, ג'ל לכביסה, טוליפ שחור, שבלונות של עיגול, מערוך וקערה.

כדי שתוכלו לקבל את סליים אוראו מושלם עליכם לרדד את הפלסטלינה השחורה ולהניח את שבלונת העיגול מעלייה ולחתוך אותה. יש לעשות פעולה זאת פעמיים על מנת לקבל את שני הצדדים של העוגייה. למילוי העוגייה ניצור בעזרת שבלונת העיגול- עיגול לבן בגודלם של העיגולים השחורים שיצרנו קודם. ניקח שבלונה קטנה יותר של עיגול ונניח אותה באמצע העיגול הלבן ונחתוך. כך נקבל עיגול ומסגרת. בעיגול הקטן שנוצר לא נעשה שימוש אך במסגרת כן. נחתוך את מסגרת העיגול לחצי ונניח אותה על העיגול השחור שמשמש כגב העוגייה. על העיגול המשמש כקדמת העוגייה ניצור את העיטורים המופיעים על עוגיית האוראו האמתית בעזרת טוליפ שחור ונחתוך את החלק הקדמי של העוגייה והחלק האחורי בדיוק לחצי.  לאחר כל הפעולות הללו, כאשר חלקי העוגייה מוכנים, נכין את הסליים באמצעות דבק נוזלי וג'ל כביסה. בחלק האחורי של העוגייה עליו הנחנו את הפלסטלינה הלבנה שמצויה בצורת מסגרת עיגול נניח את הסליים בתוך העיגול הריק. לבסוף, נסגור את העוגייה משני צדדיה וכך נקבל עוגיית אוראו מסליים.

 
 
תגיות
תגובות