עומר דרור ודר זוזובסקי: "אנחנו יודעים שאנחנו מתאימים כזוג". צילום: שוקה כהן

עומר דרור ודר זוזובסקי: "אנחנו יודעים שאנחנו מתאימים כזוג"

קסטרו החליטו לנצל את טרנד "אתגר בובות הראווה" שמתפשט בעולם, לקמפיין חדש עם הפרזנטורים - עומר דרור, דר זוזובסקי ונטע אלחימיסטר. האם הם רואים בעולם הדוגמנות סוג של בובות ראווה והאם יש סיכוי שעומר ודר יהפכו לזוג בחורף הקרוב?

מאחורי הקלעים. צילום: ירון שרון | עריכה: משה אבוטבול
 

מי שחי את הרשת, בטח שם לב לטרנד הויראלי שכבש את העולם בחודש האחרון - "אתגר בובות הראווה". באתגר המדובר אנשים מתעדים את עצמם קפואים למשך פרק זמן בלי לזוז ובסיטואציות משעשעות או מסובכות - באופן כזה שנגיד "וואו! זה בטוח בובות!". חוץ מהילארי קלינטון ומפורסמים נוספים שניסו בעצמם את הטרנד, גם חברת קסטרו החליטה להביא אותו לראשונה לישראל ולהפוך את זה לקמפיין חדש לכבוד עונת החורף.

© שוקה כהן

פגשנו את הפרזנטורים של החברה - עומר דרור, נטע אלחימיסטר ודר זוזובסקי כדי לברר קצת יותר מקרוב על הגרסה הישראלית ועל החיבור שלהם לתופעות רשת, על אפשרות שעומר ודר יהיו זוג בחורף הקרוב ("אנחנו יודעים שאנחנו מתאימים"), האם הם חושבים שמקצוע הדוגמנות הוא בעצמו סוג של בובת ראווה, וגם - נתנו להם לעשות את אותו האתגר - רק עם פרוגי.

© שוקה כהן
והנה תזכורת לקמפיין הקודם. מה אתם אומרים? יש צ'אנס?
והנה תזכורת לקמפיין הקודם. מה אתם אומרים? יש צ'אנס? © שוקה כהן
תגובות