כמו בהוליווד: חמשת הלוקים הכי יפים מהטקסים הנוצצים. getty images

כמו בהוליווד: חמשת הלוקים הכי יפים מהטקסים הנוצצים

שנת 2016 הייתה עמוסה באירועים, וכמובן גם בהמון לוקים הורסים. לקראת סוף השנה האזרחית, אספנו לכם את חמשת הלוקים הכי מעוררי השראה שנראו השנה על הבמות והשטיחים הנוצצים

נעמי קמפבל

נתחיל עם הלוק של נעמי קמפבל, דוגמנית העל האנגליה המצליחה, שמראה לנו איך ליישם את טרנד הקטיפה בצורה הטובה ביותר. נעמי לובשת שמלת מחוך מבד קטיפה בצבע לבן צחור, של המעצב ברנדון מקסוול, שהחמיאה לה מאוד וגרמה לה להיראות שיקית ואופנתית.

 

👍🏼Naomi X Brandon X VMA's 👍🏼

A photo posted by Brandon Maxwell (@brandonmaxwell) on

היילי סטיינפלד

היילי סטיינפלד שחקנית הקולנוע הדוגמנית והזמרת האמריקאית, שבטוח אתם מזהים אותה מהשיר love yourself, לובשת שמלה רקומה וצבעונית של בלמיין שמעניקה לה מראה צעיר, תוסס ואופנתי בהחלט!

 

TONIGHT at the VMA'S. I can't wait for you all to see my movie #EdgeOf17.

A photo posted by hailee steinfeld (@haileesteinfeld) on

טובה לו

הזמרת השוודית, טובה לו, מראה לנו שאנחנו לא חייבות לשים נעלי עקב כדי להיראות זוהרות במיוחד. טובה לבשה שמלת מיני לבנה עם מחשוף בכתף של המעצב דיון לי וסניקרס מטאליות בצבע נחושת של ריבוק ובכך יצרה לוק של סתם זרקתי על עצמי משהו ואני נראת מליון דולר! טובה, ביג לייק מאיתנו!

 

#VMAs chillin

A photo posted by Tove Lo (@tovelo) on

ג'סטין סקיי

הזמרת ג'סטין סקיי לבשה שמלת פרנזים צבעונית במיוחד שלגמרי תפסה לנו את העין! הלוק היה סופר טרנדי, אופנתי והחיא מאוד לג'סטין, ואת האמת שאין כל כך מה להוסיף עליו חוץ מזה שאנחנו ממש אהבנו אותו.

 

styled by @therealwourivice in @missoni resort 2017

A photo posted by The Purple Unicorn (@justineskye) on

אריאנה גרנדה

והאחרונה וחביבה במיוחד היא לא אחרת מאשר הזמרת אריאנה גרנדה. אריאנה הגיעה לבושה באאוטפיט המורכב מטופ תחרה וממכנס שחור של המעצב אלכסנדר וונג ומראה לנו ששחור זה תמיד עובד! הלוק המחויט נתן סטייל גלאמי וזוהר ללוק והראה שלא תמיד צריך ללכת דווקא על שמלה ושסט של מכנס וחולצה יכול להיראות נהדר.

 

תגובות