שיא הצניעות: כך תתלבשו בצורה צנועה בסטייל. צילום מסך מאינסטגרם

שיא הצניעות: כך תתלבשו בצורה צנועה בסטייל

יצאנו לחפש את הלוקים הצנועים והטרנדים ולראות ממי אפשר לשאוב השראה לאיך להתלבש בסטייל בצורה צנועה, ולשלב תוך כדי זה את הטרנדיים העכשוים של החורף

אין ספק שהסטייל הצנוע החל לכבוש לאט לאט את כולנו החל מכוכבות הוליוודיות גדולות, ועד לפאשניסטיות. אך אין ספק שלהתלבש צנוע ואופנתי זו לא תמיד משימה פשוטה. לכן החלטנו להקל עליכן ולאסוף עבורכן לוקים צנועים ומלאים בסטייל.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קורין גדעון

קורין גדעון מראה לנו לוק שמשלב חצאית מידי צמודה בעלת פסים בצבעי השחור והלבן בחלקה הקדמי, אליה ציוותה חולצה שחורה צמודה אותה הכניסה אל תוך החצאית ונעלי עקב שחורות ומחמיאות. האודם שבחרה גדעון לשים בולט בזכות הלוק הכהה. גדעון הצליחה להרכיב לוק צנוע במיוחד, ואנחנו בהחלט יכולות לקבל ממנה השראה ולבנות לוקים שמשלבים חצאית ובתוכה חולצה צמודה. אנחנו אהבנו את הלוק הזה של גדעון ונשמח לראות אותה עם עוד לוקים צנועים ואופנתיים על מסך האח הגדול.

ירדן הראל

ירדן הראל משלבת בלוק הבא חצאית פליסה באורך מידי, שהיא סופר אופנתית ולגמרי טרנדית החורף ומגפוני קטיפה שגם הם טרנד עכשווי ביותר. ביחד עם הלוק הזה היא משלבת סריג חלק אפור, כובע צמר ומשקפי שמש. לוק צנוע במיוחד שממנו אנחנו יכולות ללמוד מספר דברים. האופנה של החורף, המשלבת חצאיות מידי, מעולות בשביל לשמור על הצניעות. חצאיות הפליסה הן דוגמא מעולה לחצאיות שמשדרגות כל לוק. בנוסף הקטיפה בנעליים משגעת ומוסיפה ללוק, תלמדו שבנעליים הצניעות מתפוגגת אז אפשר להתפרע. אנחנו פחות אהבנו את הלוק הספציפי הזה של הראל, כי הוא מעט מנמיך אותה וזה דבר שצריך להיזהר ממנו מאוד בכך כשלובשים חצאיות מידי.

 

Just me and my bestie this week 🍩 See ya next year🎉

A photo posted by Yarden Harel (@yardenha) on

מור סילבר

מור סילבר מדגימה לנו לוק משגע ליום יותר קיצי של החורף. עם התינוק החדש שלה, היא מדגמנת לוק שמשלב חצאית שיפון באורך מידי, עם ג'קט עור בצבע שחור. היא סוגרת את הלוק בעזרת הסניקרס הלבנות הטרנדיות, הכובע המהמם ומשקפי השמש. הג'קט שומר על החום בשביל ימי החורף, וגם מביא איתו סטייל חולף. אנחנו יכולות לשאוב ממור השראה ולשלב ג'קטי עור בשלל צבעים מעל כל לוק, הג'קטים מביאים איתם טרנדיות וסטייל. בנוסף מור מזכירה לנו את כל הסניקרס שצברנו בארון בקיץ ואומרת שלא צריך רק מגפיים בחורף - אפשר לנעול גם סניקרס.

 

אין אושר כזה. אין. ☀️👶🏻☀️ #SeanChebotar

A photo posted by Mor Silver Chebotar (@morsilver) on

שנהב דעבול

שנהב מדהימה אותנו בלוק פשוט וצנוע אך מלא בסטייל. שמלת קטיפה בצבע בורדו משגע, נעלי עקב קלאסיות שחורות ותסרוקת הורסת שמבליטה את הפנים שלה. הקטיפה, היא טרנד מאוד עכשווי ובשמלה כזאת, שנהב מראה איך אפשר לשלב צניעות וסטייל בצורה מדהימה. אפשר להגיד שהיא אכן מייצגת את פרוגי בסטייל. משנהב אפשר ללמוד איך שמלה פשוטה יכולה להפוך לטרנדית במידה והיא מקטיפה. שלבו עקבים עם שמלה פשוטה כמו זו וכך תוכלו ליצור לוק מלא בסטייל.

 

© צילום פרטי

 

 

תגובות