אופנתי ומושלם: כך תהפכו את פיד האינסטגרם למגוון ומעניין. shutterstock

אופנתי ומושלם: כך תהפכו את פיד האינסטגרם למגוון ומעניין

חולמות על האינסטגרם המושלם? רוצות לגרום לאינסטגרם שלכן להפסיק להיות פשוט ומשעמם? אספנו לכן את הטיפים שיהפכו לכן את האינסטגרם לסופר אופנתי וללא משעמם לרגע

אנחנו בתור עוקבים מחפשים עניין, זאת אומרת, אנחנו רוצים לראות פידים שבהם התמונות הן לא חוזרות על עצמן ושהן יגרמו לנו לרצות לחיות כמו האדם הזה ויתנו לנו חשק להיות באותו המקום ובאותו הזמן. בכתבה הזו נתייחס לפרופיל האישי שלנו ונלמד כמה דברים שישפרו לנו את הפיד ויהפכו אותו למגוון ומעניין. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

#לפרופיל

נתחיל עם הדבר שיגדיר את הפיד שלנו, במיוחד לחסומים מביננו וכן אני מדברת על תמונת הפרופיל. לא כל תמונה מתאימה וחשוב לבחור תמונה שהיא הכי אתם ושתייצג את האישיות שלכם!  בנוסף חשוב שרק אתם תופיעו בתמונה, זה לא משנה אם אתם על הר או שזו סתם תמונה שלכם מחייכים העיקר שאנשים יידעו שהפרופיל הוא שלכם!

 

© shutterstock

#ביו

הנושא הקודם מוביל אותנו לנושא הביו. ביו זה המידע או מה שהבן אדם בוחר לכתוב על עצמו או בכללי, עדיף שלא לכתוב דברים כמו "אינסטפולו" או המשפט המוכר "ירד לי עוקב, גם לך" כיוון שזה לא הכוונה בלפתוח פרופיל באינסטגרם, הכוונה היא להראות את האני העצמי שלך ולא לחיות רק על החזרת לייקים ועוקבים. תמציאו לכם סטטוס מגניב משלכן עם איזו תוספת של אימוג'י או משהו שיתחבר לתמונת הפרופיל שלכן.

#להראות את החיים מזווית אחרת

מה שטוב בצילום הוא שאנחנו יכולים להפוך אבן קטנה להר ולא באמת יידעו שזו הייתה אבן, ככה בתמונות שאנו מצלמים, אנחנו יכולים להאדיר את הנוף או ההפך הכל תלוי בזווית הצילום. בטוח יצא לכן להסתובב ברחבי האינסטגרם ולראות תמונות אשליה מגניבות, תמיד אפשר לעשות תמונות מגניבות כאלה ואפילו די פשוט צריך רק למצוא את הזווית הנכונה. תתפרעו לא משנה מה הרעיון זה תמיד ייצא מגניב!

#לא אותה תמונה

לכולנו יצא להיתקל עם ההאשטג שמעל, ויחד עם זאת לחשוב עם עצמנו - אבל זאת אותה התמונה! אם היינו במקום מסוים שהצטלמנו בו הרבה וייצאו תמונות יפות, לגיטימי שנרצה להעלות את כולן אבל חשוב לזכור שגיוון הוא הסוד לפיד מוצלח! ואם יש הרבה תמונות כדאי לבחור את השתיים האהובות עליכם ולהעלות אחת באותו הזמן, ואת השנייה אחרי זמן מה וניתן להוסיף לה את ההאשטג #TBT (בחזרה ל) כך לא תעלו תמונות דומות אחת אחרי השנייה.

#גיוון הוא הסוד לפיד מוצלח

המילה גיוון מתבטאת בכמה מובנים כגון, גיוון באופי התמונות - עריכת התמונות דומה ותוכן התמונות הוא מה שמשתנה או שכל תמונה היא שונה לגמרי מזאת שלידה. כל אחד בוחר לעשות מה שהוא אוהב! מכירות את זה שאתן נמצאות באותו הצד בכל התמונות? קבלו טיפ קטן: תסובבו את התמונה בצורה אופקית וכך תוכלו ליצור גיוון בין התמונות.

#יוצרים עניין

בנוסף לכל הדברים שאמרנו כאן הגענו למה שחשוב, יצירת עניין, זה לא כזה קשה כמו שזה אולי נשמע, מה שצריך לעשות זה פשוט לצלם דברים שנראים לכם מדהימים ומגניבים כמו נופים או מקומות או את עצמכם בדרך מגניבה ויצירתית, מומלץ לא להתעסק כל הטיול או מה שלא תעשו ביצירת התמונה הזאת, לפעמים מה שמיוחד בתמונות האלה שהן יוצאות במקרה לגמרי! ותזכרו שהכל גם עניין של טיימינג להיות במקום הנכון ובזמן הנכון.

 

תגובות