יש לך את זה: איך אוכל לדעת אם באמת יש לי סטייל?. צילום מסך מאינסטגרם

יש לך את זה: איך אוכל לדעת אם באמת יש לי סטייל?

כתבתנו ניצן אלדד משתפת אותנו במחשבותיה על המילה הקטנה "סטייל" אשר בעלת משמעות ענקית. למי מאיתנו יש סטייל? ואיך יודעים אם יש לי סטייל?

פעם חשבתי שאני בחורה שמתלבשת בסטייל. הייתי לובשת באותה תקופה חצאיות נפוחות וחולצות מאוד לא אופנתיות. אבל אז, הייתי בטוחה שזה לוק מנצח. הייתי מסתובבת עם קוקו גבוה, שהיה יותר מדי גבוה, ואיך לומר את זה בעדינות, נראיתי פשוט נורא.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

התקופה הזו הייתה לא כל כך מזמן. אמנם אני רק בת 17 אבל כבר הספקתי לעבור הרבה גלגולי אופנה בחיי הקצרים. עכשיו כשאני מסתכלת על תמונות שלי מפעם, אני לא מבינה מה עבר לי בראש שלבשתי את מה שלבשתי.

זאת הייתה התקופה הזאת, שיש לכל נערה בתחילת גיל ההתבגרות. ממש בהתחלה. כשהיינו קטנות, אמא שלנו תמיד הלבישה אותנו. אבל אז יום בהיר אחד, החלטנו שזהו זה, מהיום אני מתלבשת לבד. זאת הייתה החלטה די גרועה כשחושבים על זה, אבל בכל זאת החלטה שמובילה לעצמאות.

© צילום מסך מאינסטגרם

היום אני מתלבשת אחרת, בהתאם לטרנדים העכשוויים. אני די זורמת עם טרנדים בדרך כלל, אבל לובשת רק מה שאני מתחברת אליו. הבעיה היא, שאני מרגישה שהטרנדים משפיעים עליי. אתן לכן דוגמא. אתן בטוח מכירות את טרנד הנעליים עם הסוליה העבה הלבנה, ואם לא אז כנראה שלא חייתן כאן בשנה האחרונה. כשהטרנד הזה התחיל, הוא היה מעורר בי בחילה. ממש לא אהבתי אותו ולא הבנתי למה אנשים אוהבים אותו. לאט לאט הבחילה נעלמה לה ובמקומה החלטתי שגם אני רוצה זוג כזה, כדי להתאים את עצמי לאופנה.

© צילום מסך מאינסטגרם

מה בעצם אני אומרת כאן? שלכל אחת ואחת מאיתנו יש סטייל משלה. כל אחת אוהבת דברים אחרים, בדיוק כמו שאני אוהבת שוקולד ויש כאלו שאוהבים גבינה. כל אחת אוהבת להתלבש בצורה מסוימת. גם אם זה נראה טוב וגם אם זה לא בדיוק לפי הטרנדים, אני חושבת שסטייל זה גם עניין של גישה. אפשר ללמוד כמובן דברים שיעזרו להיראות יותר טוב בעיני הציבור. כמו הטיפ לשים חולצה רחבה עם מכנסיים צרים וההפך. אבל בנוסף זה גם עניין של גישה. אם הגישה שלכן היא שיש לכן סטייל לא משנה מה כולם אומרים, אכן יש לכן סטייל. כמו שאני הייתי בטוחה פעם שיש לי את זה, אבל ממש לא היה לי. ביטחון עצמי והרבה ממנו יעזרו לכן להתמודד מול החברה. לא צריך לאמץ כל טרנד שבא, בטח אם אתן לא מתחברות אליו. אני ממליצה להתלבש איך שמתאים לכן ואיך שטוב לכן. אז האם יש לכן סטייל? את זה רק אתן יודעות!

© צילום מסך מאינסטגרם
תגובות