איזה צבע? ששת הצבעים החמים שיכבשו את כולנו החורף. צילום מסך מאינסטגרם

איזה צבע? ששת הצבעים החמים שיכבשו את כולנו החורף

בכל חורף הצבעים שחור, לבן, בורדו ואפור מופיעים אצלנו בארון הבגדים, אבל השנה בנוסף לצבעים הקבועים נוספו מספר צבעים מיוחדים למלתחה שלנו. אספנו לכן את הצבעים שאסור לכן לפספס לפספס החורף!

אדום

האדום נכנס לנו החורף לארון והוא הולך לכבוש את כולנו ובגדול! מחצאיות עור אדומות עד למגפי עור אדומים, כך שאין מצב שתיכנסו לחנות בגדים ולא תתקלו לפחות בפריט אחד בצבע אדום. בנוסף אם אתן עוקבות באינסטגרם שלכן אחרי פאשניסטות למיניהן אין מצב שלא נתקלתן בתמונה של איזו פאשניסטה או בלוגרית אופנה שלובשת אדום! הצבע האדום הוא תמיד יוצא דופן ומקפיץ כל לוק וגורם לנו תמיד לא משנה מה לבלוט.

© צילום מסך מאינסטגרם

ורוד

אתן בטוח חושבות לעצמכן שוורוד הוא צבע של הבנות הילדותיות והקטנות, אז זהו מסתבר שלא! החורף הזה הוורוד כובש את כולנו ותוכלו למצוא את כל גווני הורוד למיניהם - מוורוד זוהר ועד לוורוד פסטל.

© צילום מסך מאינסטגרם

סגול

כן כן, החורף הזה הצבע הסגול גם פרץ לארון שלנו ולחנויות הבגדים המוכרות! סגול הוא אכן צבע מיוחד שלא ראינו עד עכשיו כמעט באופנה והנה הוא גם נכנס לרשימה שלנו!

© צילום מסך מאינסטגרם

תכלת פסטל

גווני הפסטל שכיכבו בשנה שעברה ממשיכים איתנו גם החורף אך הבולט מביניהם הוא צבע התכלת פסטל. אתן יכולות ללכת על מעיל עור בצבע תכלת פסטל או אפילו על אקססורי קטן וזה יוסיף לכן המון ללוק.

© צילום מסך מאינסטגרם

ירוק

אם קראתם את הכתבה על הצבע הלוהט שבחרה חברת פנטון לשנת 2017, סימן שאתן כבר בטוח יודעות שהצבע הירוק הוא הצבע החם של השנה! 

© צילום מסך מאינסטגרם

כתום

הצבע הכתום שנכנס לסטייל שלנו בסוף חורף 2016 ממשיך איתנו היישר לחורף 2017 והוא הולך לכבוש את כולנו החורף ובגדול.

 

תגובות