אליאנה כתבת? ירדן הראל משיקה אתר לייף סטייל. צילום: גיל חיון

אליאנה כתבת? ירדן הראל משיקה אתר לייף סטייל

ירדן הראל מוסיפה לרשימת הטייטלים שלה גם את התואר - עורכת אתר לייף סטייל. השבוע היא השיקה אתר משלה הנושא אתה שמה וכל החברות הטובות הגיעו לפרגן, גם אליאנה שרק חזרה מחו"ל הגיעה. צפו

אנחנו היינו הראשונים לזהות כשהיא עוד תפקדה בתור העורכת-אורחת שלנו! ירדן הראל משיקה בימים אלה אתר אופנה ולייף סטייל ובו הזווית האישית של הראל במגוון עולמות תוכן.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

האתר שנושא את שמה, yardenharel.com, מתמקד בצילום, אופנה, ביוטי, אוכל ונסיעות ויועבר על ידי כתבות תוכן כתובות, גלריות תמונות וכתבות וידאו ויכלול טיפים פרקטיים לגולש מתוך ניסיונה של הראל. כמו כן, האתר יכלול שיתופי פעולה עם מומחים וידוענים במגוון תחומים ותינתן בו במה לצלמים ובלוגרים מקומיים מתחילים.

כתב: משה אבוטבול | צילום: אלינה רבינוביץ' | עריכה: תום עוזיאל ועמית גלז |
 

בשישי האחרון התרכזו החברות הטובות של הראל (וגם כמה חברים) כדי לחגוג את האירוע המיוחד ואת תחילת הפרויקט החדש של הכוכבת. מבין הפרצופים המוכרים היה אפשר למצוא את יערה בנבנישתי ("או בוי"), המאמנת ליקי, עמית פרקש, אנה ארונוב, אליאנה תדהר שרק חזרה מחו"ל והגיעה ללא בן הזוג, שלומית מלכה, לירן כוהנר, לירון ויצמן, דנה גרוצקי, שי מיקה, שביט ויזל ונוספים. במקום גם נרשם מפגש פסגה בין מנחה העבר של "חדשות הבידור" - ליאון רוזנברג לבין המנחה הנוכחי לצידה של ירדן - עידן רול. 

© ענת מוסברג
איפה לי?
איפה לי? © ענת מוסברג
הכי יפים!
הכי יפים! © ענת מוסברג
אז סגרנו שאני עושה אצלך מדור חו
אז סגרנו שאני עושה אצלך מדור חו"ל? © גיל חיון
עכשיו סלפי
עכשיו סלפי © גיל חיון
צלם כאילו אנחנו לא מסתכלות
צלם כאילו אנחנו לא מסתכלות © גיל חיון
בלי יהודה, אבל לא פחות שיק
בלי יהודה, אבל לא פחות שיק © ענת מוסברג
ירדן הראל,עמית פרקש
שמש או בוקר? © גיל חיון
תגובות