אוסקר 2017: מה חשבנו על השמלות טקס האוסקר?. getty images

אוסקר 2017: מה חשבנו על השמלות טקס האוסקר?

כמידי שנה, התקיים אמש (א') בלוס אנג'לס טקס פרסי האוסקר השנתי בתחום הקולנוע. גם השנה משך אליו הטקס את מירב הכוכבות, שהגיעו לבושות בשמלות מרהיבות כמיטב המסורת. אז מי התלבשה בסטייל ומי קצת פחות? המשיכו לקרוא

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אמה סטון

השחקנית הג'ינג'ית אמה סטון הגיעה לטקס בשמלה של בית אופנה ג'יבנשי. החלק העליון של השמלה וצבעה החמיאו מאוד לסטון, אמנם הפרנזים בתחתית השמלה הרסו מעט את הלוק וחבל, כי לזוכה בפרס השחקנית הטובה ביותר מגיע גם להיראות כמו אחת כזו. 

 

© getty images

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 

היילי סטיינפלד

היילי סטיינפלד היא ללא ספק אחת המתלבשות הטובות של הערב הנוצץ. לטקס, בחרה סטיינפלד להגיע בשמלה לבנה ומרשימה של בית האופנה ראף אנד רוסו. למסיבת האפטר פארטי של הטקס לבשה השחקנית והזמרת שמלה מנצנצת גם היא של ראף אנד רוסו, שהעניקה להיילי מראה של כוכבת אמיתית.

 

© getty images

ג'יניפר גודווין

כוכבת "עד עצם היום הזה" כבשה את השטיח האדום של הטקס עם שמלה של המעצב זוהיר מוראד שפשוט היממה אותנו. הצבע האדום היפה הגזרה המחמיאה ומשחקי השקיפות הייחודים רק הפכו את גודווין לכוכבת הוליוודית אמיתית. גם בגזרת האיפור והאקססוריז השחקנית לא איכזבה, עם איפור מדויק ועגילים כחולים שרק הוסיפו ללוק המיוחד.

 

© getty images

דמי לובאטו

אין ספק שהפעם מדובר באחד הפספוסים הגדולים של דמי לובאטו, כשהשמלה הקצפתית שלבשה שעיצבה מוניק לולייה לא החמיאה לה כלל וכלל. הגזרה הבעייתית של השמלה עיוותה את לובאטו, שעשתה שוב את אותה טעות מטקס הגראמי וחבשה תוספות שיער מוגזמת על גבול הפאה. לזכותה אפשר לומר שהצבע היפייפה של השמלה קצת מציל את המצב, אבל הוא ממש לא מספיק.

 

© getty images

ליה מישל

השחקנית האהובה ליה מישל הגיעה למסיבת האפטר פארטי של הטקס הנוצץ בלוק ייחודי של המעצב אלי סאאב. מישל לבשה בגד גוף ומעליו חצאית טוטו שחורה שיחד יצרו מראה לא שגרתי, שנמצא על הגבול בין תחפושת לא מוצלחת לבין הזהב (והשחור) של השכונה.

 

© getty images

אמה רוברטס

כוכבת הסרט שהפך לקאלט "משחקי החובה" שגם השיקה על השטיח האדום של הטקס שיער ג'ינג'י חדש ולוהט, הגיעה לטקס בשמלת שחור לבן של מותג העל ארמני שישבה על אמה מצוין והעניקה לה גלאם אמיתי. למסיבה היוקרתית שלאחר הטקס לבשה רוברטס שמלה מעט חיוורת שעדיין נראתה טוב על השחקנית, אמנם שמלת הארמני שלבשה לטקס עצמו ניצחה אותה ובגדול.

 

getty images
getty images
 

 

תגובות