חייבים לראות: כל האאוטפיטים מטקס ה-iHeartRadio . צילום מסך יוטיוב

חייבים לראות: כל האאוטפיטים מטקס ה-iHeartRadio

אמש (א') התקיים בלוס אנג'לס הפרסים של ענקית הרדיו האמריקאית iHeartRadio, ומשך אליו כמיטב המסורת את הסלבס הנוצצים. אז התלבש בסטייל ומי קצת פחות?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קייטי פרי

הזמרת הצבעונית השיקה את התספורת החדשה והקצוצה שלה על השטיח האדום, כשהגיעה לבושה באוברול של אוגוסט גטי איטלייה. האוברול הלבן והתפוח בעל העיטורים המוזהבים החמיאה במיוחד לקייטי והעניק לה לוק של נסיכה עם טוויסט. גם בתחום האקססוריז פרי מצטיינת עם עגילים גדולים וטרנדים במיוחד. 

 

✨Golden gurl @iheartradio awards✨ @augustgettyatelier

A post shared by KATY PERRY (@katyperry) on

דמי לובאטו

דמי לובאטו הגיעה לטקס באאוטפיט כסוף במיוחד שכלל טופ וחצאית אליהם צירפה לובאטו חגורה וז'קט. אמנם לא מדובר בלוק המוצלח ביותר של הזמרת, אך היא בהחלט במגמת שיפור ביחד טוב ללוקים האחרים עימם הגיעה לאירועים שנערכו לאחרונה.

 

#DemiLovato went silver at the #iHeartAwards tonight! #LinkInBio for our full coverage of the show

A post shared by Just Jared (@justjared) on

 

פיפת' הרמוני

להקת הבנות הפגינו חגיגה של טעם רע על השטיח האדום, כשהגיעו בלוקים שכללו הרבה דמוי עור, ניטים ועור חשוף. חברת הלהקה נורמני  לבשה חליפת דמוי עור שנראתה כמו ניסיון לשלב בין תחפושת של גותית לבגד לארוחת החג, אלי הגיעה בלוק שכולו תחפושת של אופנוענית, לורן הגיעה בשמלה שחורה עם גזרה מחמיאה אמנם ההדפס שעליה הרס, ורק דיינה הגיעה בשמלה לבנה ואלגנטית שהייתה נקודת האור היחידה.

 

BEST COVER + BEST FAN ARMY!! Wouldn't have happened with out you guys. Thank you! #iHeartAwards

A post shared by Fifth Harmony (@fifthharmony) on

  

מאדי זיגלר

רקדנית הבית של סיה וכוכבת "רקדניות קטנות" הגיעה לטקס בלוק אופנתי של מותג ג'מבטיסטה ואלי. השמלה של מאדי, שנראת כמו שילוב של חולצה וחצאית, החמיאה לה מאוד ואהבנו במיוחד את החלק העליון שלה השמלה. גם בגזרת האקססוריז זיגלר מצטיינת עם תיק קלאץ' אופנתי ומגפונים טרנדים.

 

another one from iheart tonight ✨ thank you to my amazing team 💖

A post shared by Maddie Ziegler (@maddieziegler) on         

 

שון מנדס

הזמר האהוב השאיר את החליפה המשעממת בבית, והגיע לטקס לבוש בג'קט טוקסידו פרחוני במיוחד. אמנם לא מדובר בלוק הכי מוצלח בטקס, אבל סחתיין לשון אבל האומץ והתעוזה. אהבנו.

 

#ShawnMendes is looking dapper in #EmporioArmani at the #iHeartAwards! #LinkInBio for full show coverage

A post shared by Just Jared (@justjared) on


מיילי סיירוס

הכוכבת הפגינה בטקס לוק שכבר הרבה זמן לא ראינו ממנה. חמושה בשיער ארוך וחולצת טי שירט אוברסייז שחורה, מיילי הביעה תמיכה באחותה הקטנה נואה שגם הופיעה בטקס כאשר הדפיסה על הטי שירט "אני אוהבת את נואה". לחולצת האוברסייז הוסיפה סיירוס גם שרשרת צ'וקר ועגילים יפים לצד גרביון כסוף. החולצה השחורה בשילוב הגרביון המטאלי והתכשיטים יצרו לוק סטריט ומגניב שבהחלט היינו שמחים לאמץ.

 

סברינה קרפנטר

כוכבת הסדרה "העולם של ריילי" הגיעה לטקס בשמלת דמוי עור עמוסה בניטים וקאט-אאוטים. במקרה אחר השמלה הייתה יכולה להיראות כמו בלאגן אחד גדול, אך זה לא המצב, מכוון שהניטים והקאט אאוטים בשמלה המדוברת נמצאים בטוב טעם ולא בהגזמה, מה שהופך את סברינה לאחת מהמתלבשות המצטיינות של הערב.

 

#1 Bruno Stan arrives at @iheartradio awards

A post shared by Sabrina Carpenter (@sabrinacarpenter) on

 

 

 

תגובות