מהמסך אל הארון: ג'וסי קוטור משיקים קולקציית "היפה והחיה". צילום מסך מאינסטגרם juicycouture

מהמסך אל הארון: ג'וסי קוטור משיקים קולקציית "היפה והחיה"

לרגל יציאת גרסת הלייב אקשן המצופה של "היפה והחיה" בסוף החודש, מותג האופנה האמריקאי ג'וסי קוטור משיק קולקצייה מיוחדת שכולה שואבת השראה מהסרט המדובר. וכן, זה יפה בדיוק כמו שזה נשמע

בסוף החודש יעלה לאקרנים הסרט המצופה והמדובר "היפה והחיה" שיהווה גרסת ליייב אקשן לקלאסיקה המצוירת. כחלק מההכנות ליציאת הסרט ברחבי העולם, המותג האמריקאי ג'וסי קוטור מוציא קולקציית קפסולה מיוחדת במהדורה מוגבלת שעוצבה כולה בהשראת הסרט האהוב.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כמיטב המסורת של בגדי המותג, הפריטים בקולקציה המדוברת הם פריטי ספורט אלגנט שיקים במיוחד. הקולקציה כוללת שני ג'קטי ספורטיבים סופר אופנתיים מקטיפה רכים במיוחד שמעוטרים באלפי אבני יוקרה של מותג התכשיטים סברובסקי. המחירים של הפריטים אמנם לא זולים, אך זה לא מה שימנע מהפאשניסטות להשיג אותם.

 הג'קט הראשון בקולקציית הקפסולה זכה לשם "רוברטסון רוז ויטראז" והוא בצבע כחול כהה וכולל כ-5,300 אבני חן בחלק האחורי שלו שמרכיבות את פרח הורד המפורסם מהסרט.

 

© צילום מסך מ.juicycouture.com
© צילום מסך מ.juicycouture.com

הג'קט השני בקולקציה המוגבלת זכה לשם "ווסטווד יופי מבפנים" והוא בצבע צהוב, ממש כמו השמלה של בל, וכולל עליו כ-3,300 קריסטלים שמרכיבים את לוגו הסרט בחלק האחורי של הג'קט.

© צילום מסך מ.juicycouture.com

אהבנו במיוחד את קולקציית הקפסולה, וכמו כולם גם אנחנו לא יכולים לחכות עד ש"היפה והחיה" יגיע כבר לבתי הקולנוע!

 

 

 

 

 

תגובות