על השטיח הכתום: מה חשבנו על השמלות מטקס ה-KCA?. צילום מסך מאינסטגרם

על השטיח הכתום: מה חשבנו על השמלות מטקס ה-KCA?

מי כבשה את השטיח בלוק נוצץ, מי קלעה בול באאוטפיט שלה ומי עשתה לנו חשק לקיץ אבל ביאסה בלוק ילדותי? סיקור הלוקים מהשטיח הכי כתום בהוליווד

הלילה התקיים טקס ה-KCA של ניקלודיאון העולמי, לשם טס כתבנו משה אבוטבול יחד עם חברת "קל נופש" וראה את כל הכוכבים הנוצצים שהגיעו לטקס. אבל מה אנחנו חשבנו על הבגדים עימם הגיעו הסלבס ההוליוודים לטקס? הסיקור המלא.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

דאב קמרון

כוכבת "ליב ומאדי" ו"היורשים" הגיעה לטקס בשמלה ירקרקה של המעצבת מוניק לולייה. השמלה החמיאה מאוד לדאב ועשתה לנו חשק לקיץ. היינו מוותרים על הסרט בשיער שקצת הורס את הלוק וגורם לקמרון להיראות כמו ילדה קטנה שלא התבגרה וחבל, כי היא מסוגלת להרבה יותר.

נואה סיירוס

אחותה הקטנה של מיילי שכבשה את המצעדים עם הלהיט שלה "(Make Me (Cry" הגיעה לטקס בלוק קז'ואלי עם טוויסט כשבחרה ללבוש חולצת טי-שרט וחצאית קטיפה. אהבנו במיוחד את המסר המעצים "גירל פאוור" שעל הטי-שירט אבל הצבע הורוד של הקטיפה פחות מוצלח, ובמקומה היינו הולכים על חצאית שחורה מבד דמוי עור.

 

A post shared by Access Hollywood (@accesshollywood) on

זנדאיה

השחקנית והזמרת כבשה את השטיח הכתום עם שמלת סאטן של המותג בעיצובה. כדי להשלים את הלוק המוצלח ציוותה זנדאיה לשמלת הסליפ מגפי זמש ירוקים וצ'וקר נוצץ. ככה עושים את זה נכון.

 

A post shared by Zendaya (@zendaya) on

מירנדה קוסגרוב

 כוכבת הסדרה המיתלוגית "איי קרלי" הגיעה לטקס בלוק חמוד מאוד, אבל הבעיה היא שהוא היה יותר מידי חמוד. השמלה כשלעצמה היא יפה ואביבית אבל בשילוב הנעליים והקוקו הגבוהה נוצר מראה אובר מתוק. נקודת זכות לטובתה על מירנדה היא על האיפור המוצלח שבהחלט היינו שמחים לאמץ.

 

A post shared by Miranda Cosgrove (@mirandacosgrove) on

מאדי זיגלר

הרקדנית המצליחה הגיעה לשטיח באחד מהלוקים המוצלחים של הערב שכלל חולצה של המעצבת קייט ספיד ומכנסיים של המעצבת ליילה רוז. השילוב המוצלח בין החולצה והמכנסיים יצרו מראה סופר אופנתי יחד עם תיק הקלאץ' הוורוד והנעליים האדומות והמושלמות שלגמרי עשו את הלוק. אהבנו.

 

A post shared by @chrishoran20 on

ליטל מיקס

חברות להקת הבנות הבריטית האהובה הגיעו בלוקים מאוד שונים אחת מהשנייה. מימין לשמאל: ג'סי נלסון הפגיזה עם שמלת Lace Up בשחור לבן, ג'ייד ת'ירוול בחליפה ורודה מתוקה שגם כוכבת אחרת הגיעה איתה לאותה הטקס ממש, פרי אדוארדס בשמלה כסופה ויפה שקצת יותר ממזכירה את שמלת יום ההולדת המפורסמת של קנדל ג'נר ולי-אן פינוק התחפשה ברוח התקופה לנהגת מירוצים כשהגיעה עם חליפה משובצת.

תגובות