היוש או ביוש: דניאל גל מובילה טרנד חדש. צילום:רפי דלויה

היוש או ביוש: דניאל גל מובילה טרנד חדש

השבוע ב״היוש או ביוש״ - דניאל גל מובילה טרנד חדש ואדל בספלוב וגל אמיתי מחוייטים ואופנתיים. הצביעו ללוקים הכי היוש וללוקים שלגמרי ביוש!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

אדל בספלוב 

ביום חמישי שעבר נפתח קניון עזריאלי החדש בראשון לציון, עזריאלי ראשונים. אדל בספלוב שהגיעה לאירוע הפתיחה המוקדמת הגיעה לבושה בלוק מחוייט המורכב ממכנס פדלפון שחור, מכופתרת לבנה, מגפונים שחורים והוסיפה חגורה שהוסיפה עוד טאץ׳ של גלאם ללוק. הלוק היה סופר אופנתי ולכן אדל השבוע זה היוש.
 
© רפי דלויה

שי מיקה

שי מיקה הגיעה לבושה במכנס עור שחור, עקבים שחורים וחולצה שחורה שהזכירה לנו חלוק אמבטיה. אנחנו לא הבנו את הקשר בין מכנס העור לחולצה ולעקבים ולכן שי מיקה, את מקבלת מאיתנו ביוש השבוע.
 
© רפי דלויה

ירדן הראל

ירדן הראל הגיעה גם היא לאירוע פתיחת הקניון החדש. ירדן הגיעה לבושה בלוק הכי בובתי שיש שהיה מורכב מחצאית אדומה, טי שירט ורודה ועקבים בצבע ניוד. הלוק היה ממש חמוד ולכן ירדן השבוע זה היוש.
 
© רפי דלויה

דניאל גל

ביום שישי נערך טקס פרסי האקדמיה. דניאל גל, כוכבת גאליס ותאג״ד, חשבה שאנחנו בעיצומה של עונת החורף והגיעה לבושה בשמלה, שנראית יותר כמו מעיל בצבע קרם ובעקבים בצבע תואם. הצבע של השמלת-מעיל פחות החמיא לדניאל, וגרם לה להיראות יותר חיוורת. לכן דניאל השבוע זה יהיה ביוש.
 
© רפי דלויה

גל אמיתי

גל אמיתי הגיע לטקס לבוש בבלייזר ומכנסיים שחורים, אליהם התאים חולצה מכופתרת לבנה ונעלי עור שחורות. הלוק היה שיקי והחמיא לגל מאוד ולכן גל השבוע זה יהיה היוש.
 
© רפי דלויה
 
 
 
תגובות