על המפה: הישראלים שמביאים גאווה בתעשיית האופנה העולמית. צילום: shutterstock, ארן חן צלמים

על המפה: הישראלים שמביאים גאווה בתעשיית האופנה העולמית

לכבוד יום העצמאות, בין המנגלים וספריי השלג, אספנו לכם כמה ישראלים מצליחים שמייצגים אותנו בכבוד בתעשיית האופנה, בישראל בפרט ובעולם בכלל

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

סתיו סטרשקו

הדוגמנית הטרנסג'נדרית המצליחה בת ה-24, יוצאת האח הגדול, השתתפה בקמפיינים למותגים נחשבים בעולם בהם "לוריאל פריז", "דיזל" ומותג המשקפיים "ריי-באן", ואף קיבלה ריאיון מיוחד למגזין המפורסם "TeenVogue". סטרשקו היא גם שחקנית שכיכבה בסדרה של רשת "נטפליקס" האמריקאית.

 

A post shared by Stav Strashko (@stavstrashko) on

גליה להב

מעצבת שמלות הכלה והערב הוותיקה, אשר ייסדה בית אופנה על שמה לפני יותר מ-20 שנה, הלבישה מפורסמות רבות כגון ג'ניפר לופז, אשלי גרהאם ומייגן טריינור. בשנה החולפת הגיעה לשיא הקריירה שלה כשהציגה את יצירותיה בשבוע האופנה העילית (הוט קוטור) בפריז, ולאחרונה אף הציגה קולקציה חדשה בשבוע האופנה לכלות בניו יורק.

 

A post shared by Galia Lahav (@galialahav) on

ברק שמיר

הדוגמן בן ה-18 אשר חמוש ברעמת תלתלים מרשימה, צעד על המסלולים של כמה מהמעצבים הגדולים בעולם בהם ויויאן ווסטווד, ורסאצ'ה ומארק ג'ייקובס, והשתתף בקמפיינים לחברות גדולות כמו H&M"", "Forever21" , "דזיגוואל" ואף "ארמני".

 

A post shared by Barak Shamir (@itsbarakshamir) on

שון לוי

בת ה-21 מהרצליה, שרק בשנה האחרונה פרצה לתודעה שלנו כדוגמנית בעלת קריירה בינלאומית שצעדה פעמיים על המסלול של איב סן לורן, השתתפה בקמפיינים למגזינים ברחבי אירופה ואף הוזמנה לצילומי שער למגזין "Double" שצולם ע"י הצלם המפורסם מריו טסטינו.

 

A post shared by Sean Levy (@itseanlevy) on

נילי לוטן

לוטן היא מעצבת מפורסמת שעיצוביה נמכרים ביותר מ-200 בוטיקים וחנויות יוקרה בארה"ב. בין המכורות למותג שלה ניתן למצוא את ג'יג'י חדיד, סלינה גומז, ג'ניפר לורנס ואפילו האחיות קנדל, קיילי וקים קרדשיאן.

 

A post shared by Nili Lotan (@nililotan) on

שי אשואל

אשואל אחראי לעיצובי השיער של כמה מהכוכבות הגדולות בצילומי השער הנחשבים ביותר כדוגמת סלינה גומז, אמה סטון, מרגו רובי, ג'ניפר לורנס ואדל לשער מגזין "ווג" האמריקאי, כמו כן הוא מעצב השיער מאחורי מתיחת האחד באפריל של ג'יג'י חדיד ששיגעה את העולם, בה העלתה תמונה לאינסטגרם שבה לכאורה קיצרה את שיערה.

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

סופיה מצ'טנר

כבר בגיל 14 הנערה מחולון פתחה את התצוגה של דיור ונבחרה להיות הפרזנטורית של בית האופנה על ידי המעצב הראשי לשעבר ראף סימונס. כיום בגיל 16, מצ'טנר מנהלת קריירה בינלאומית לאחר שצעדה על המסלולים הנחשבים ביותר בשבועות האופנה של פריז כגון אלי סאאב, אלכסנדר מקווין, מוגלר, סטלה מקרטני ותצוגות הקוטור של ולנטינו ושאנל, ואף השתתפה בקמפיין הבושם העולמי של המעצב של מארק ג'ייקובס.

 

A post shared by SOFIA MECHETNER (@sofia__mechetner) on

 

 

תגובות