מבריטני ועד קמילה: זה מה שלבשו הכוכבות לטקס פרסי דיסני. צילום מסך מהאינסטגרם

מבריטני ועד קמילה: זה מה שלבשו הכוכבות לטקס פרסי דיסני

אמש (ש') התקיים טקס פרסי רדיו דיסני בלוס אנג'לס, אליו הגיעו מיטב המפורסמות החמות בביצה ההוליוודית. אז מי התלבשה בסטייל ומי קצת פחות?

בפעם הרביעית ברציפות, התקיים אמש (שבת) טקס ובו רדיו דיסני האמריקאי מחלק שלל פרסים כשאת הזוכים בוחרים המאזינים. אל הטקס הגיעו כוכבי דיסני ונוער רבים, ואיתם הגיעו האאוטפיטים המסקרנים. הנה הלוקים שחייבים לראות מטקס הפרסים המדובר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

דאב קמרון

כוכבת דיסני לשעבר שמוכרת לנו מהתוכנית "ליב ומאדי" הגיעה לטקס בשמלה לבנה וקצרה בעלת שרוולי פעמון טרנדים ומרשימים. לשמלה הוסיפה השחקנית גם חגורה שחורה ומורכבת לצד נעלי סטילטו שחורות. השמלה יפה ומאוד מחמיאה לקמרון , אך במקומה היינו מוותרים על החגורה שקצת הורסת את הלוק האופנתי.

היילי סטיינפלד

השחקנית והזמרת שרק הוציאה סינגל קייצי חדש, הפגינה גם היא נוכחות בטקס, ועוד חתיכת נוכחות. לאירוע סטיינפלד לבשה אאוטפיט מוזהב וכעור שמשך אליה את כל תשומת הלב השלילית על השטיח האדום. אנחנו מצפים לשיפור.

נואה סיירוס

מי שכבר הספיקה לצאת מתואר "אחותה הקטנה של" ולכבוש את המצעדים בכוחות עצמה, הגיעה לטקס לבושה בשמלת קימונו בצבעי שחור לבן וקצת הזכירה לנו מעבר חצייה. הצבע הלבן של השמלה החוויר את סיירוס, אמנם הזמרת בנסיקה מקבלת נקודת זכות מאיתנו בגלל הנעליים ההורסות.

 

A post shared by sydneylopez (@sydneylopez) on

קמילה קאבלו

הזמרת יוצאת פיפת׳ הרמוני, שגם זכתה בטקס בפעם הראשונית כסולנית, הגיעה אליו במראה בוהו שיק בהשראת יום העצמאות הקרב ובא. הכוכבת לבשה חולצת אוף-שולדר בצבעי כחול לבן וחצאית מקסי לבנה, להם היא ציוותה גם תיק קלאץ׳ כחול. אנחנו אהבנו.

 

A post shared by Seventeen (@seventeen) on

בריטני ספירס

נסיכת הפופ שתקפוץ לבקר אותנו בקיץ הקרוב, זכתה לקבל בטקס את פרס האייקון ולא אכזבה אותנו בבחירת הלבוש. כיאה לאייקון, הזמרת לבשה שמלה אלגנטית שחורה בעלת טוויסט בחלק העליון שהחמיאה מאוד לספירס. אין ספק כי מדובר באחת ממצטיינות הסטייל של הטקס. 

© צילום מסך מאינסטגרם

 

 

תגובות