גירל פאוור: הבנות הכי מגניבות בתעשיית האופנה. צילום מסך מאינסטגרם

גירל פאוור: הבנות הכי מגניבות בתעשיית האופנה

אין ספק שתעשיית האופנה עם השנים רק הולכת ומתפתחת ונוספים עוד ועוד שמות לתעשייה הכה גדולה. החלטנו לעצור לרגע ואספנו לכן את השמות של שש הבנות הכי מגניבות שיש בתעשיית האופנה

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אנה וינטור

אנה וינטר, עורכת ווג האמריקאי האגדית היא ללא ספק הבחורה הכי מגניבה שיש בתעשיית האופנה. אנה ווינטר, שהיא למעשה בכלל בריטית, עורכת את המגזין האגדי כבר במשך 27 שנים. וינטור ערכה שינויים גדולים במגזין שהיה שמרני יחסית טרם תקופתה והפכה אותו ממגזין לייף סטייל למגזין אופנה מוביל עם תוכן איכותי והפקות אופנה מעוררות השראה.  התדמית הקרירה, המקצועית והאסרטיבית המאפיינת אותה, עוזרת להוכיח לכולם שללא ספק מדובר באישה שיודעת מה היא עושה.

גיגי חדיד

איך אפשר לדבר על עולם האופנה בלי להזכיר את דוגמנית העל ג'יג'י חדיד. ברזומה של ג'יג'י מופיעים להם קמפיינים לטום פורד,GUESS, סיסלי, ושערים עבור המגזינים הכי נחשקים בעולם כמו ווג, אל, גרציה ועוד ועוד. בנוסף לאחרונה הוציאה חדיד קולקציית אופנה בשיתוף עם מעצב העל טומי הילפיגר, שהשאירה אותנו לגמרי פעורי פה.

 

✄ ✄ ✄ happy April foolz fwends ;) :P

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

קיארה פראני

אם לא שמעתם את השם קיארה פראני, כנראה שלא חייתם בכדור הארץ בזמן האחרון. פראני היא בלוגרית איטלקייה אשר מצליחה ברחבי העולם, ורק לאחרונה עיטרה את שער מגזין "ווג" ספרד. כן, לגמרי אפשר למות אחרי שהגעת לכזה הישג מבלוג שהקמת. פראני האיטלקייה בכלל התחילה ללמוד משפטים, עד שהבינה שזה פחות מתאים לה והחליטה לזנוח את גלימת בית המשפט ולפתוח בלוג אופנה. פראני מנהלת עמוד אינסטגרם צבעוני במיוחד דרכו היא נותנת לנו הצצה לחיים העמוסים ומלאי האופנה שלה.

 

Goodnight Vegas 😴 #TheBlondeSaladGoesToVegas

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

קנדל ג'נר

אם אנחנו באמת צריכים לספר לכן מי זו קנדל ג'נר כנראה שמצבכן רע. קנדל ג'נר, האחות הצעירה לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר הפכה כמעט בין לילה לאחד השמות הכי חמים בתעשיית האופנה. בעוד ששאר אחיותיה ממותגות בעיקר ככוכבות ריאליטי טראשיות, קנדל ג'נר דוהרת בצעדי ענק אל פסגת התעשייה. הדוגמנית העולה הצטלמה לשערי מגזינים נחשבים, כאשר המגזינים טין ווג ולאב לדוגמא התלהבו ממנה כל כך עד כי לא הצליחו להכריע באיזה תמונת שער לבחור, ובמקום הדפיסו שער כפול. מלבד זאת היא הצטלמה לקמפיינים יוקרתיים נוסח ז'יבנשי ובלמיין, השיקה קו אופנה בעיצובה ובבעלותה יחד עם אחותה קיילי, ומעל לכל - הפכה לדוגמנית מסלול מבוקשת, שעשתה חיל בשבועות האופנה בניו יורק, פריז ולונדון, בתצוגות דוגמת שאנל, מארק ג'ייקובס, רודארטה, דונה קארן, טומי הילפיגר ודיאן פון פרסטנברג.

 

having so much fun at the @bumble #WinterBumbleland party, hosting with my sister #ad ❄🌴🐝

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

קים אור אזולאי

עכשיו הגיע הזמן לטיפה כבוד ישראלי. הבלוגרית, מעצבת, אושיית האופנה ומה לא קים אור אזולאי היא השם הגדול ביותר בתעשיית האופנה בישראל. קים כבר הספיקה להשיק קולקציית קפסולה לחברת האופנהTNT , קולקציית כובעים בעיצובה, היא מנהלת בלוג אופנה מצליח והיא מתחזקת עמודי אינסטגרם ויוטיוב בעלי מאות אלפיי עוקבים. בנוסף, היא נסעה לשבוע האופנה במילאנו ואפילו הופיעה באינסטגרם של קנדל וקיילי ג'נר, אה ושכחנו לציין שהיא בת 14 בלבד? אין ספק שמצופה לה הצלחה גדולה ואנחנו עוד נשמע ממנה המון.

 

Don't fear from fear. Sometimes this is what motivates us to do things🦋 | #kwildream

A post shared by WILDREAM⭐️ (@kimorazulay) on

קאיה קרבר

בין השמות הכי חמים כיום בעולם הדוגמנות והאופנה ניתן למצוא את קאיה קרבר. מלבד היותה בתה של דוגמנית העל המיתולוגית סינדי קרופורד, קאיה בת 15 בלבד כבר בונה שם לעצמה. היא פרצה לפני כשנה, כשכיכבה על שער מגזין ווג לצד אמה הידועה, ומאותו הרגע ההצעות לא מפסיקות להגיע והיא כבר הספיקה לדגמן בקמפיינים של מותגי על כמו מיו מיו, ורסאצה, אלכסנדר וונג ומארק גייקובס. קאיה משדרת וייב מודרני מהפנט צעיר ומיוחד וככל שהקריירה שלה מתפתחת גם האובססיה שלנו כלפיה.

 

 

windows down

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

 

תגובות