לזה לא ציפינו: קים קרדשיאן וקניה ווסט משיקים ליין בגדי ילדים. צילום מסך מאינסטגרם

לזה לא ציפינו: קים קרדשיאן וקניה ווסט משיקים ליין בגדי ילדים

הפאוור קאפל המסוקר בעולם מוציא בימים אלו קו בגדים חדש ואופנתי במיוחד המיועד לזאטוטים שיעשה לכם חשק לחזור לילדות

קים קרדשיאן וקניה ווסט הם ללא ספק אחד הזוגות המפורסמים בעולם, ונראה כי אחרי השנה הקשה שעברה עליהם במהלכה קימי נשדדה בפריז, הראפר התאשפז בבית חולים פסיכיאטרי והשניים חוו בעיות זוגיות והיו על סף גירושים, בני הזוג חוזרים מאוחדים מתמיד וכעת הם משחררים ליין בגדים המיועד לילדים. כידוע גם לקרדשיאן וגם לווסט ישנו רזורמה לא קטן בתחום העיצוב והזמר אף הציג בשבוע האופנה בניו-יורק לא פעם, כך ששיתוף פעולה אופנתי של בני הזוג היה רק עניין של זמן.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בסוף השבוע האחרון אושיית הריאלטי הודיעה של השקתו של ליין הבגדים שזכה לשם "The Kids Supply" באופן רשמי ואף חשפה כי ובעלה עומדים מאחורי רוב בגדים של ילדיהם במהלך השנים (חוץ מכמה בגדי מעצבים יוקרתיים פה ושם). בין הפריטים שמוצעים למכירה בשיתוף הפעולה החדש ניתן למצוא סווטישרטים ומכנסי פוטר תואמים, כובעי מצחיה, שמלות סליפ וצ'וקרים.

 

ליין הבגדים המדובר
השת"פ המדובר © thekidssupply.com

אין ספק כי המוזה של קימייה לליין הבגדים החדש היא ביתם נורת' ווסט, שאוטוטו תחגוג את יום ההולדת הרביעי שלה וכבר הספיקה להפוך לאייקון אופנה. ווסט ג'וניור נצפתה עם שלל בגדים מהקולקציה המדוברת כבר מספר חודשים ובתמונת אינסטגרם שפירסמה הכוכבת ניתן לראות את נורת' עומדת על רקע לוחות ההשראה לבגדים, כשאת הלוחות מעטרות תמונות פפארצי שונות של הפאשניסטה הצעירה. הכי ילדה של אמא ואבא.

תגובות