מתצוגה לתערוכה: המוזיאון החדש של ויקטוריה'ס סיקרט. צילום: GettyImages

מתצוגה לתערוכה: המוזיאון החדש של ויקטוריה'ס סיקרט

מותג ההלבשה התחתונה ידוע בתצוגות האופנה הגרנדיוזיות שלו שנערכות מידי שנה. אחרי שהתצוגות הפכו לאירוע האיקוני, החליטו בחברה להרים את הכפפה ולפתוח מוזיאון שיתעד את תצוגת האופנה הכי מסוקרת שיש

אין ספק כי לתצוגת האופנה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט שמור מקום של כבוד בתעשיית האופנה והבידור העולמית. מידי שנה מתייצבות מיטב הטופמודלס של עולם האופנה וצועדות על המסלול לצד הופעות של הזמרים הכי חמים, כשמלבד הלבשה תחתונה לובשות הדוגמניות כנפיים מרשימות ואאוטפיטים עטורי אבני יוקרה. כעת נפתח מוזיאון מיוחד שמתעד כל פרט בתצוגה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

המוזיאון המדובר נפתח בימים אלו בחנות הדגל של ויקטוריה'ס סיקרט שממוקמת בשדרה החמישית בניו יורק, ומתקיימת בו תערוכה מיוחד שמציגה את שלל האאוטפיטים שלבשו 52 הדוגמניות שהשתתפו בתצוגת האופנה האחרונה של המותג שהתקיימה בפריז. 

אז מה בתפריט? במידה ותגיעו לתערוכה תוכלו לחזות מקרוב בבגדים שלבשו ג'יג'י ובלה חדיד, קנל ג'נר, טיילור היל, אלסנדרה אמברוסיו, אדריאנה לימה, הבסטי של שלומית מלכה שרה סמפאיו וסטלה מקסוול. אחת מגולות הכותרת של התערוכה היא חזיית הפנטזיה שלבשה ג'סמין טוקס שמעוטרת ביהלומים וב-9,000 אבני ברקת בשווי שלושה מיליון דולר.

 

A post shared by Victoria's Secret (@victoriassecret) on

 

A post shared by Huong Thao (@thaokraly) on

גם הנעליים היוקרתית שעוצבו במיוחד על ידי המעצב בריאן אטווד עבור התצוגה יוצגו במוזיאון ואטווד אף אמר בשנה שעברה כי "הנעליים האלה צריכות להיות מוצגות". בנוסף לשוז היוקרתיות בתערוכה ישנו גם לוח מיוחד המציג את שמותיהן של כל הדוגמניות שצעדו אי פעם על המסלול בתצוגה המפורסמת וחתום על ידן.

 

תגובות