הסטייליסט האישי של זאיין מאליק חושף את סודות. צילום מסך מאינסטגרם

הסטייליסט האישי של זאיין מאליק חושף את סודות

ג'ייסון רמברט, הסטייליסט של הפופ סטאר מספר איך זה להיות סטייליסט ברמה הגבוהה ביותר וחושף כמה סודות מעניינים מחדר ההלבשה של זאיין מאליק

ג'ייסון רמברט מחזיק בתואר הנחשק של הסטייליסט האישי של זאין מאליק. רמברט יוצר במומחיות כל לוק, בין אם זו חליפת ז'יבנשי ונעלי ורסאצ'ה לקליפ של אחד משיריו, ובין אם אלה מכנסי ג'ינס קרועים ליום בילוי עם החברה הסופרמודל ג'יג'י חדיד.

עוד במדור האופנה של פרוגי:

המסלול של רמברט לתוך עולם הסטיילינג התחיל כשנדחה שוב ושוב להתמחות במגזין וייב. לבסוף התקבל להתמחות במגזין "Elle", ולאחר התמחות נוספת במגזין "W", הפך ג'ייסון לעוזרו של הסטייליסט המצליח וורי וייס, שהלביש באותה תקופה את הזמרת אלישיה קיז. ג'ייסון למד את רוב עבודתו תוך כדי הסתכלות מהצד. "לצפות ולעזור הן הדרכים הטובות ביותר ללמוד," הוא אומר. "למדתי כל כך הרבה בכך שפשוט הייתי שם. במקום הזה גם למדתי להעריך כל מעמד שקיבלתי אחר כך, מעוזר לסטייליסט מוביל.

© GettyImages


משם ג'ייסון המשיך לעבוד לבד והלביש את כוכבות עולות רבות כמו ניקי מינאז' וריטה אורה. כשהמנהל שלו שאל אותו לגבי עבודה עם גבר, הוא מעט היסס מפני שמאז ומתמיד הלביש רק נשים, אך כשגילה שהגבר המדובר היה זאין, הוא הסכים לעבודה ללא היסוס.

אחרי שזאין המשיך לקריירת סולו בשנת 2015, הוא היה מוכן לשבור את המוסכמות של להקת בנים והיה מוכן להציג לעולם את הסטייל הייחודי שלו. הוא ביקש מג'ייסון שיתן לו לוק שיהיה אדג'י ומגניב. "עם הסטייל הקז'ואלי שלו, זה תמיד יהיה איזה זוג מגפיים חרושות, מכנסי ג'ינס מדהימים וחולצת טי-שירט עם איזה מעיל חזק".

ההופעה הראשונה של זאין עם הסטייל המחודש הייתה בשבוע האופנה בפריז, בקיץ 2015. הלוק גרם למפולת של כותרות והמון צלמי אופנה וכתבים מחוץ לתצוגה של ולנטינו. מגזין ווג דיווחו עליו: "אם זה הלוק שהוא מכין לעצמו לקריירת הסולו שלו, אז תצפו לראות אותו עולה ומטפס לצמרות המצעדים".

© gettyimages

בנוגע לג'ייסון, הוא הגיע לנקודה בקריירה שלו שפשוט "נוח לי להיות עצמי", הוא אומר, "בתחילת הקריירה שלי חששתי שאצטרך להתאים את עצמי לאופנה, ועכשיו בנקודה הזו אני מאוד גאה שאני מזוהה עם העבודה שלי ועדיין יכול להיות עצמי. זו ההרגשה הטובה ביותר".

המעמד הגבוה שאליו הגיע נתן לו נקודת מבט בריאה על התעשייה. הוא אומר שהעצה הכי טובה לסטייליסט מתחיל היא "לא רק להבין כמה חשוב לבנות יחסים, אלא כמה חשוב לשמור על היחסים האלה. ובנוסף, פשוט תהיו נחמדים. אני יכול להבטיח לכם שהמתמחה ההוא באולם התצוגה, יהיה יום אחד מנכ"ל של מותג או אפילו עורך ראשי של מגזין גדול. כולם מתפתחים!".

 

Happy Birthday to my Reet-Ah!! Love you to death woman!! 😍😍😍 #BIG25

A post shared by Jason Rembert (@jasonrembert) on

לג'ייסון יש קולקציית אקססוריז משותפת בעיצובו עם מותג הלייפסטייל אורי מינקוף, אך אין לו כוונות לנטוש את זאין מאחור בשביל קריירת עיצוב. "כרגע, אני פשוט נהנה מסטיילינג," הוא אומר. זאין מאליק עשה כמה מהלכי סטייל רציניים בשנה וחצי שעבדו ביחד, ועם ג'ייסון מאחוריו, הוא מובטח להיות הלוק המעניין ביותר על השטיח האדום. "אני חושב שזכיתי לעבוד עם זאין. כל כך הרבה השפעה בשנה וחצי של עבודה זה הישג מדהים," הוא אומר, ומוסיף: "אני אסיר תודה."

תגובות