פולואו אופנתי: 5 חשבונות האינסטגרם הכי אופנתיים שיש. shutterstock

פולואו אופנתי: 5 חשבונות האינסטגרם הכי אופנתיים שיש

מכורות לאינסטגרם? אוהבות סטייל? אספנו לכן 5 חשבונות אינסטגרם מעניינים ופאשניסטים במיוחד ששווה לעקוב אחריהם

עוד במדור האופנה של פרוגי:

לירון עיני

לירון עיני, או בשמה על פי מגזין ווג "קיילי ג'נר הישראלית", היא ללא ספק אחת הבחורות הכי מגניבות ומיוחדות שתראו. השיער הכחול, או הסטייל הייחודי שלא רואים ביום יום הופכים את פרופיל האינסטגרם שלה לאופנתי, צבעוני וסופר אופנתי שלגמרי מוכיח ששווה לעקוב אחריה!

 

@tagvin + @kitty_joseph + @shopnin3 + @walk_moses + @pilpeled 💙 Photo by @bornofidan

A post shared by LIRON EINI (@lironeini) on

איימי סונג

איימי סונג היא בלוגרית אופנה אשר מתחזקת באופן צמוד את בלוג האופנה שלה, Song of style ובנוסף אליו היא מתחזקת עמוד אינסטגרם סופר אופנתי. כל תמונה בפיד שלה תמיד בעלת האפקט המתאים, והסטייל האלגנטי והצעיר שלה לגמרי מוכיח שמדובר בפאשניסטה אמיתית ששווה לעקוב אחריה. 

 

My work uniform is on the blog. Denim, denim, and more denim. What do you wear to work?

A post shared by Aimee Song (@songofstyle) on

ג׳יזל אוליבירה

ג׳יזל אוליבירה היא שם פחות מוכר בתעשיית האופנה, אך הגיע הזמן שכולכו תכירו אותה. אוליבירה היא דוגמנית, אשר מנהלת חשבון אינסטגרם בעל חצי מיליון עוקבים. בנוסף לקריירת הדוגמנות המפוארת אוליביריה היא גם בלוגרית אופנה. הסטייל שלה הוא הולך יותר לכיוון הקזואל סטריט והוא סופר מעורר השראה. מה שמיוחד בה זה שהיא נוטה לקחת את הטרנדים האהובים ולהוסיף להם טאץ' משלה אשר הופך את הלוק לייחודי.

 

☠️💀☠️ #throwback #greece #streetstyle

A post shared by Gizele Oliveira (@giizeleoliveira) on

 

🌹✨🌹 #streetstyle #🇫🇷 #🙃

A post shared by Gizele Oliveira (@giizeleoliveira) on

קיארה פראני

אם לא יצא לכן לשמוע את השם קיארה פראני כנראה אתן לא חיות בעולם הזה. קיארה מתחזקת עמוד אינסטגרם עם כמעט 10 מליון עוקבים, היא מעצבת קולקציות שלגמרי מעוררות השראה, והיא גם הבלוגרית הראשונה שזכתה לככב בשער למגזין האופנה הנחשק ״ווג״. הסטייל שלה מגוון והיא לא בעלת סגנון קבוע והיא נוטה לשלב בו פריטים מיוחדים ולהפוך כל לוק למיוחד. 

אור גל

מי אמר שלבנים אין סטייל? אור גל, הישראלי מנהל חשבון אינסטגרם אופנתי ומיוחד אשר מראה לנו איך משלבים סטייל צבעוני ומיוחד עם פיד לבן ונקי. הסטייל של גל נוטה לסגנון הסטריט והוא יוצר לוקים מעניינים ואופנתיים.

 

תגובות