פליקס, מאחוריך: פריטי החובה בכל תיק של נערה . shutterstock

פליקס, מאחוריך: פריטי החובה בכל תיק של נערה

בתוך התיק של כל אחד מאיתנו נמצאים כל כך הרבה דברים שלא בהכרח צריך אותם. הבעיה היא שהם נמצאים שם במקום הדברים שבאמת צריך. אז מה באמת צריך להיות בתוך התיק שלנו? אספנו לכן שישה דברים שכל בחורה חייבת בתיק שלה

תיק של נערה יכול להיות ממש אוצר אם מתייחסים אליו נכון. תיק נשי ידוע בתור אחד כזה שיכול להכיל הרבה יותר ממה שנראה כלפי חוץ (היוש, פליקס החתול). יש בו מלא מקום ותאים קטנים לאחסון. אנחנו לא יודעים מה אתכן, אבל אנחנו מנצלים בעיקר את התיק שלנו לסחיבת שטויות - עטים מפוזרים, קבלות של הרב-קו, אודן ישן שלא השתמשנו בו שנים ומטבעות של 10 אג'. אז אם אתן כמוני, הכתבה הבאה היא במיוחד בשבילכן כי הגיע הזמן לעשות סדר סתיק ולהכניס אליו רק את מה שחשוב באמת! 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

שפתון לחות

ביחוד עכשיו בעונת המעבר, חשוב שתיקחו אתכן בתיק שפתון לחות על מנת שתוכלו למנוע מהשפתיים שלכן להיסדק ולהתייבש, וגם להעניק להן מעט צבע וברק באמצע היום.

מסרק

מומלץ שתהיה לכן תמיד מברשת קטנה בהישג יד. כך אם השיער מתבלגן, מה שתמיד קורה עם קצת טיפת רוח או לחות, תוכלו לסדר אותו ולא להיראות כאילו התחשמלתן או שעברה עליכן משאית.

© shutterstock

חטיף קטן

אנחנו לא מדברים פה על מסיבמבה, אלא הכוונה היא לחטיף אנרגיה קטן שיכול לעזור במקרי רעב או סתם להוות נשנוש טעים בהפסקה  

כסף 

זה טיפ שטוב גם לבנים - שימו תמיד בתא קטן בתיק או בארנק קצת כסף למקרה חירום, אתם לא יכולים אף פעם לדעת היכן תהיו ותצטרכו לשלם במזומן. עדיף לא להסתמך תמיד על כרטיס האשראי

© fotolia

דוארדורנט

בעיקר בימי הקיץ החמים הלוהטים, חובה שיהיה לכן תמיד בהישג יד דאודורנט. למתקדמות אפשר להוסיף גם בושם קטן.

© fotolia

מסטיק

ואם כבר הזכרנו ריח טוב, תמיד טוב שיהיה אתכן בתיק מסטיק מנטה, ככה שאם אכלתן להפסקת 10 כריך עם טונה, תוכלו לרענן את ריח הפה בקלות.

 

 
תגובות